Gå til innhold

jeg fikk D på eksamen....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk C og er fornøyd med det. Var bare 6 studiepoeng, da:)

Har noen D-er, studerer medisin, og der er konkurransen ganske hard. De har tidligere normalfordelt karakterene, slik at man får dårligere karakterer enn man gjerne fortjener, det er ganske kjipt. Er ikke så koslig å få dårligere enn C, men hvis man trenger det, kan man jo alltids ta opp igjen en eksamen med dårlig resultat senere, når man har mer krefter!

Fikk en B. Men jeg tok bare det ene faget. 10 studiepoeng. Jeg valgte å ikke ta flere fag fordi jeg jobber 100% og har 3 barn. Da jeg var gravid med minsten...og fødte midt i semesteret, gikk det ikke så bra. Har nok noen D'er som resultat av at jeg fikk for liten tid til å lese. Nå har jeg tjuvstartet semesteret. Jeg har lest 1 og en halv pensumbok allerede. Regner med å bli ferdig med alle bøkene før semesteret starter igjen. Da er det bare kompemdiumet jeg må igjennom. Tar bare 10 studiepoeng dette semestert også. Kunne sikkert tatt flere fag, men det er nettopp det med karakteren som gjør at jeg ikke tar mer. Regner med at jeg kommer til å ta opp igjen de fagene jhvor eg har fått D. Vil ha så høyt snitt som mulig, slik at det ikke blir noe problemer med å ta Masters. Må ha ihvertfall C i snitt. Jeg unskylder de dårlige karakteren med at jeg ikke hadde snøring til å begynne med og at jeg faktisk muligens hadde tatt på meg mere enn det jeg kunne makte akkurat da...

Det krever litt ekstra innsats når man starter familie :-)

• 2 uker senere...

Jeg fikk A på eksamen:)

Blei skikkelig overraska. Min første A etter at jeg begynt mitt 5-årige universitetsstudium! Har tidligere fått B og C. Men tror det kan skyldes at jeg denne gangen hadde et litt mer avslappet forhold til eksamen og tok det litt mere med ro, og at jeg dermed leste bedre.

Du får trøste deg med at dine omstendigheter gjorde at ikke klarte å prestere denne gangen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...