Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg snakket både med Nordica og gyn. så nå blir det sprøyter igjen fra august. Siden dette blir mitt andre prøverørforsøk så vet jeg jo hva jeg går til og det er litt greit. Håper jeg får reist til Danmark før jeg begynner å jobbe igjen men det spørs litt på når mensen dukker opp igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9775246-da-blir-det-nytt-fors%C3%B8k-i-august/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :o)

Jeg gleder meg til å følge med!

Jeg regner med at du både synes det er postitivt og negativt å vite hva du går til. Det er en rimelig hektisk periode, men det går heldigvis fort.

Selv skal jeg sannsynligvis ha fryseforsøk. Det er et mye lengre regime. Må ta progestan pluss en ting til i 14 dager før innsetting. Hvis lykken skulle stå meg bi, blir det piller i 12 uker. Hjeeeeeeeelp, for noe klin, men det er jo helt klart verdt det :o)

Glemte helt at du hadde egg i fryseren. Så heldig du er. Kan du reise opp og ned på samme dag?

Det er selvfølgelig både positive og negative ting med at jeg har vært gjennom dette før. Det er veldig greit å vite at jeg ikke trenger å grue meg så mye til sprøytene men jeg må skifte gyn (Trolle skal selvfølgelig ha ferie) og det serjeg ikke helt frem til. Smertene etter uttaket er heller ikke så hyggelige og for ikke å glemme den grusomme smerten på slutten av innsettingen. Den var jeg jo helt uforberedt på sist og det er noe av det vondeste jeg har kjent.

Prøver å tenke positivt og gleder meg litt til å være i København igjen. Har kuttet ut te, kaffe og cola-light og håper det kan ha virkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...