Gå til innhold

Liten og lett bagvogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 28.november og har en litt eldre simo kombivogn som jeg får så og si gratis. Jeg har imidlertid lyst på ny vogn og tenkte da på å kjøpe en liten og lett bagvogn som vi kan ha med på turer, kjøpesenter osv, mens vi bruker simovogna hjemme og på trilleturer. SKal ha voksipose til å ha i Simovogna.

Har sett litt på Quinny med Dreamibag, men ser at det skrives veldig mye forskjellig om Quinny inne her. Noen som kan anbefale meg vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OTH urban jungle buggy har jeg hørt mye positivt om.

Skrevet

Vi har valgt OTH Urban Jungle. Du får ikke plass til Voksipose i bagen, men det finnes flere andre fine poser som passer. Du får forsåvidt ikke plass til Voksiposen i Quinny-vognene heller, bare sånn for å ha det sagt.

Skrevet

Hva med teutonia spirit s3 med duobag eller teuonia prestige duo? OTH er og kjempegod!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi er veldig glade i vår Teutonia s3 duovogn! Fikk en jente i desember -06 og selv om vi hadde tjukk ull-pose i baggen syns vi det var mer enn nok plass i den! Det eneste vi har savnet har vært en mulighet til å kunne heve ryggen på baggen ettrehvert som hun ble større og ville "opp og frem". På grunn av dette byttet vi tidlig ut baggen, og nå trivest både vi og hun mye bedre i vogna. Vognen er lett å legge sammen og slå opp, og den er ikke avskrekkende stor og tung!

Valget sto mellom en Quinny vogn og denne for oss. Jeg synes å huske at vi slo fra oss quinnyen på grunn av at vi syntest sittedelen der var litt trang..

Håper du finner en vogn du blir fornøyd med :)

Skrevet

Jeg ville absolutt sett på Bugaboo Cameleon! Den har en av de største bagene på markedet, null problem med voksipose, og er knøttliten og lett (veier 9 kg!) og en UTROLIG god og brukervennlig vogn, god både for mor og baby! :-) Anbefales..! Quinny er ikke lett, den veier 16 kg, dreamibagen er KNØTTLITEN, og hele vogna er noe ordentlig RÆL..! :-) Se også på OTH Urban Jungle, herlig vogn og 2007-bagen er mye større enn de foregående, så går fint med voksi :-)

Skrevet

Hei! Jeg skal selge min Mutsy Urban Rider duovogn. Følger med funseat og bilsete. Gå inn på www.mutsy.nl og se mer. Skal ha 6500 for alt. En helt super, liten og lett vogn som er helt genial å ha med seg på kjøpesentre og er en drøm å trille.

Send meg gjerne en mail på [email protected] hvis du er interresert.

Annonsen ligger på finn. Finn koden er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...