trøndermamma Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Leser stort sett bare Foreldre & Barn og Vakre hjem og interiør. Av og til Hjemmet og KK. Liker best blad hvor det er litt å lese, ikke bare reklame. Hva leser dere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 mamma, f&b, kk og en sjelden gang henne eller elle. begynt å kikke litt mer i interiørblader og siste jeg kjøpte var "bolig pluss" (nytt) og det likte jeg ganske godt )
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg leser alt.....men har jo noen favoritter da. "Henne" er et fint moteblad uten for mye reklame og har gode artikler om det meste. Leser også litt KK, men føler at flere nummer er helt like. Jeg leser heller "Mamma" enn "Foreldre og Barn". Her har de også om reiser, helse, interiør osv. Og ikke bare om barnemat og vogntester. "Vakre hjem og Interiør"er også en favoritt. Og KK-kropp er kjempeflott blad.
* 5 om dagen * Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 leser egentlig ikke så veldig mye, men norsk ukeblad, synes jeg er et bra blad. mange gode tips....på helse og velvære, også om barn....
Mynona Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Synes kanskje mamma er bedre enn f&b. Ellers har jeg fått sansen for Kamille
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 ALT av interiørblader sitter å river ut ting jeg liker og setter det inn i en perm hehe *hekta* så leser jeg mamma og f&b + cosmo og woman noen ganger,synes stort sett ikke noe om dameblader så de kjøper jeg bare hvis jeg viiirkelig har hatt tid til kjede meg litt. Synes det er så mye sminketull og dårlige klesreportsjer, alt blir så likt likom, hvert nr har sminke og klær man bare MÅÅÅ ha (selvom det var noe helt annet man måååtte ha mnd før) også slenger de på en test om vennskap og en reportasje om hvordan man blir bedre i senga + hvordan bli slank og smekker på kortest mulig tid bla bla bla.. wooops sporet litt av her hehe Leser også fhm og se og hør/ her og nå
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 medium, tarotisten, det nye og cosmopolitan fast.. og så litt av hvert innemellom..skal forresten bytte ut det nye med elle..
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Jeg abbonerer på Mamma, Bonytt og BoBedre. I tillegg bytter jeg Mamma og F&B med ei venninne, så da får jeg lest det også.. Jeg kjøper rett som det er andre interiørmagasiner også, og leser Se og Hør hos foreldrene mine. Så jeg er glad i blader ja:-) Har interiørmagasinene som absolutt favoritt - da drømmer jeg meg helt bort!
trøndermamma Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2007 Her var det mange gode tips:-) Skal en tur på narvesen etter jobb, mulig jeg kjøper noen av disse da....har fri i mange dager (hele tre he he) og må ha noe lesestoff i tilfelle det blir litt ledig tid innimellom slagene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå