måneskinnsjenta Skrevet 6. juli 2007 #1 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei dere Lenge siden jeg har vært her inne nå, sånn aktivt i allefall. Legene på riksen har sagt rett ut at de ikke tror at vi lykkes, siden det har vært så få egg og lavt antall befruktning på forsøkene mine. Kun en innsettning på tre forsøk ... Vi har riktignok et forsøk igjen, hvor vi skal skifte hormoner. Men ... jeg har på en måte allerede gitt opp merker jeg. "Tror" på det Riksen sier om sjangser og merker at jeg ikke føler noe spes for neste forsøk. Tror ikke vi lykkes likevel. Pessimist nå. Men på den annen side lurer jeg på om jeg må prøve å gire meg litt opp igjen - fordi tro kan jo som kjent flytte fjell ... Kanskje er det er forsvarsmekanisme at jeg ikke "tar av"? Trenger råd til hvordan jeg skal forholde meg fremover. Føler meg ganske "kald" og er redd jeg skal angre om noen år, dersom jeg ikke prøver "alt" fordi jeg lander på Riksens vurdering.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9774453-kaste-inn-h%C3%A5ndkle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juli 2007 #2 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei måneskinnsjenta ) I dette gamet er det nok alt for stor fall høyde,til at noen av oss aldri føler at vi har lyst til å gi opp av og til... Men likevel-fikk lyst til å skrive det som slo meg når jeg leste innlegget ditt. Regner med at du ikke tar det ille opp,men regner det som et innspill til måter å se saken på. Jeg tror,at hvis jeg var deg ville jeg fått min epikrise fra riksen.(Tror det er det de kaller journalen din).Sendt den til en annen ivf lege/klinikk.Fått en "second opinion" på en måte.Mitt første valg ville vært dr.Hausken,som jeg stadig leser mye positivt om i forhold til resultater og nytenkning. Om dere ikke vil dra til Hausken for behandling,ville dere kanskje likevel tatt bryet med den vurderingen...og kanskje deretter kunnet kommet med nye forslag til riksen ?Bare min refleksjon dette...Håper dere finner veien å gå,og ikke minst nytt mot.. God klem til deg fra meg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9774453-kaste-inn-h%C3%A5ndkle/#findComment-9774841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl 72 Skrevet 6. juli 2007 #3 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei måneskinnsjenta Når jeg så innlegget ditt var det som å høre meg etter tre forsøk. Hadde også kun en innsetting på 3 forsøk og bestemte meg for at nå var det nok. Vi tok tre forsøk i Tromsø, det siste for tre år siden. Men eter mye fram og tilbake bestemte vi oss for å prøve en siste gang i Trondheim. Forhåpningene var ikke store og sjansene under normalt. Fikk kun ut 4 egg og kun ett ble befrukta. Og mot alle odds er jeg nu gravis 5 uker og 2 dager, vet mye kan gå galt ennå men vi tenker positivt. Så ikke gi opp vænnen det finnes håp. Vi svever på rosa skyer om dagan og ber til gud om at det skal gå bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9774453-kaste-inn-h%C3%A5ndkle/#findComment-9778883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 7. juli 2007 #4 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg kjenner ikke din historie men har akkurat opplevd å bare få ut et egg som ikke ble befruktet. Legene heller til at jeg er for gammel. Så kom jeg i kontakt med en akupunktør i Danmark som sa jeg måtte ned i vekt og jeg fikk en del kostholdsråd. så nå får vi se. Hun bare blåste av det med alderen. man finner alltid en grunn for å gi seg. Legen kan jo bare si at det er nok A eller B så har han en "grunn". Jeg tenker at du kan lete etter ANDRE ting som kan påvirke dette utenfor hva de legene er opptatt av. Min egen gynekolog har ikke nevnt vekten min med ett ord. "Hvis man fortsetter å gjøre det man alltid har gjort vil man få det man alltid har fått", er et ordtak. Det kan være akupunktør, alternativ medisin, fedon kosthold osv. Men jeg vet jo ikke om du har prøvd andre ting så da får du bare unnskylde meg. Jeg kjenner det samme som deg - at jeg skal gjøre det som står i min makt og bruke de mulighetene som er tilgjengelige. Så om det ikke blir noe så gjorde jeg i hvertfall mitt. Ikke kast inn håndkleet riktig ennå :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9774453-kaste-inn-h%C3%A5ndkle/#findComment-9781126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå