Gå til innhold

Første kontroll på tirsdag


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Og jeg gjør alt annet enn å glede meg!

 

Kan med hånden på hjertet si at jeg hater legen min,bare sløvhet at jeg ikke har byttet.

 

Kort forklart: Middelsaldrende skallet mann,runde briller og rund i fjeset med det tommeste ansiktsutrykket i hele verden. Han bare sitter der og glaner på skjermen sin.

 

Uff.. jaja,han har jo glimtet til et par ganger da. Kanskje gi han en sjangse til. Vet han har mistet mange pasienter,men han var så populær da han begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen

Jeg skal også på kontroll på tirsdag, er 9+1 i dag :) Gru-gleder meg.. Men forventer ikke at han kan fortelle meg så mye enda, er vel ikke så mye de kan se/høre enda, men kan jo håpe da. Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min lyste faktisk litt opp når jeg sa jeg var gravid. Han er stort sett en eldre, mutt kar. Virket som han syntes det var litt artig å jobbe med gravide. Kan jo være greit å få noe poistivt innimellom all sykdommen. Forøvrig tenker jeg å gå over til jordmor etter hvert. Lykke til på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enkelt å bytte nå tildags da, eg bytta i et "svakt øyeblikk" på internet. www.fastlege.no, velg og vrak så lenge de har plass på listene sine :)

 

eg bytta fordi vi har flytta å bodde for langt unna legen min nå syns eg da, +eg ville ha kvinnelig lege denne gangen. Men en trenger jo ikkje oppgi noe grunn eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på første kontroll på onsdag, og er litt spent. Vanligvis får man jo time hos fastleegn når det er sånne ting, men jeg er faktisk ikke sikker på om hun er kommet tilbake fra sykemelding eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja. Jeg mistet i Nov,7 uker på vei. Da jeg kom til legen (han det gjelder) var Hcg-nivået så og si borte og jeg ble bare sendt hjem.

 

 

Gir han EN sjangse til,gjør han noe jeg ikke liker nå så bytter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har 8 fullgåtte uker på søndag Lenchen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...