Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Fikk ENDELIG dratt ræven med meg på trening. Hopp og sprett og strekk og f@£ns oldemor i sal, ledet av en sadistisk jævel på speed. Følte meg som en elefant med slagside, forvillet inn i en perfekt ko-ordinert flokk med spretne gaseller. Knærne mine knirket forgjeves om nåde under mine 97 kilo, svetten rant og jeg peste som ei bikkje i 40 pluss. Jeg hoppet, spratt, strakk og bannet, og tenkte at "NÅ! Nå dauer jeg!!" Men jeg overlevde til og med ydmykelsen da en kar i 60åra passerte meg i lett jogg og ga meg følgende trøstens ord; "Ikke vær lei deg om du ikke klarer å henge med, dette er hardt altså!" Men den som gir seg er en dritt.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 ååå synes du er skikkelig flink! kjenner igjen den følelsen, føler meg så sinnsykt utilpass på sånne steder, mn samtidig sååå stolt over å ha vært der. Tenk på alle de, som burde være der men ikke er det, som meg feks ;o) stå på, og tenk at det blir litt lettere for hver gang )
Ranveig R Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Oi, så flink du er! Dette kan du jammen meg vere stolt over! Den festlige framstillinga gjorde forøvrig dette til dagens innlegg for meg ;o)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 hihi, takker ) Har fortsatt å trene, og selv om onde onde instruktøren nesten tar livet av meg hver gang, merker jeg at det går bedre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå