Gå til innhold

Spytter barna deres ut maten???????

Anbefalte innlegg

Småtten har begynt å spytte/plåse ut maten når han spiser.Veldig irriterende. Han spiser ikke selv for det blir bare gris. Noen andre med samme "problemet" Det går over som alt annet regner jeg med men hvor lenge holder de på med det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9774205-spytter-barna-deres-ut-maten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har samme problem. Utrolig irriterende. Han spytter ut når han er mett og når han får mat han ikke vil ha, som er nesten alt. Vil bare ha grøt potet og maispurè (HiPP) og noen fruktbeger. Vil ikke ha brød. Tygger og tygger, men spytter ut istedet for å svelge. Rosinbolle går derimot ned, men han kan jo ikke få det hele tiden. Bekymrer meg litt for dette, for han skal snart begynne i barnehage. Hadde vært fint om han kunne spise brød da.

Datteren vår har vært utrolig flink til å spise siden vi startet med annen mat enn melk. Men nå her omkring 10 mnd har hun begynt å spytte alt ut. Vet ikke helt hvorfor hun gjør det for noen ganger skal hun bare sitte å spytte det ut litt og så plutselig begynner hun å spise.

Rosiner de går ned i en farlig fart alltid :)

Shevil - tror ikke du skal bekymre deg mht til barnehage. De er vant til det meste og ofte lærer jo ungene fort nye ting i barnehagen av de andre barna. Alva har begynt i barnehage og jeg må virkelig si at jeg var imponert over de andre ungene! Den største griisen var selvfølgelig vår datter :) Men siden har hun villet spise mer og mer selv faktisk. Så de plukker da opp hva andre gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...