Gå til innhold

Har pappene kjent spark enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

samboeren min har ikke kjent spark enda, men håper han gjør det. han løper til hver gang det sparker men rekker det aldri hehe. Han har prøvd å kjenne når jeg har sagt ifra men ikke kjent noe. Men babyen har sparket voldsomt hardt et par ganger, men da har han uheldigvis ikke vært i nærheten men hadde han vært det hadde han klart kjent det. er snart 20 uker nå og kjent spark i ca 2 uker:)

Annonse

Jeg kjente det selv utenpå magen i går kveld (20+4) da vi hadde lagt oss. Men pappaen hadde vært på byen og sov allerede godt - hadde ikke lyst til at han første gangen skulle være lettere bedugget og helst ha ønsket å sove videre, he, he. Men jeg satser på at det skjer en av de nærmeste dagene nå som småen sparker såpass at det kjennes utenpå når man er heldig. Veldig spennende dette!

kjenner masse spark daglig, men hver gang jeg sier: kom og kjenne, nå sparkes det her... så slutter den lille... har ikke engang fått sett det utenifra... det er lett å se - men jeg tror det er fordi så fort jeg prater så reagerer den med å være stille... er i uke 22, så det blir tidsnok tid igjen til at han får ta og føle på sparkene... :)

min samboer tror at han har kjent sprak, men er ikke helt sikkert. jeg har kjent spark i litt over 2 uker nå. aktiv liten krabat. og hver gang jeg kjenner sprak ,så roper jeg på pappan , men han rekker det aldri. men han får nok kjenne det litt mer utover i svangerskapet:)

håper eg da

Annonse

Pappan har kjent spark fra uke 18 og daglig fra uke 20.Han er så stolt, men er litt utålmodig visst han må vente litt på at nurket skal sparke igjen....Må jo være litt tålmodig.....jeg har stort sett hendene på magen straks anledningen byr seg........

Det er så deilig følelse.

Han bestillte forresten liverpoolsmok på nett i går.......Mannfolk..hehe.....Gøy for pappan dette vet du......en prins.

Jeg kjente to spark utenfor magen nå i dagmorges for første gang. synes det var veldig gøy:) men pappaen er selvfølgelig ikke hjemme, så sendte han en melding i stedet:) blir vel en av dagene nå da håper jeg, og i følge dere andre så er det vel nå det kjennes?

er 20+2

I kveld kjente han spark for første gang, 20+6, det var ikke tvil! Han skvatt skikkelig til, og det var deilig å få bekreftet at det ikke er bare noe jeg innbiller meg, he, he. Veldig stas. Han begynner tydeligvis å bli sterk der inne! Kjente ordentlig liv for første gang da jeg var 20+1, så pappaen er ikke så langt etter meg egentlig i forhold til å kjenne liv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...