Lillegullet130707 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Legen sa i går at hodet var festet og at det da sannsynligvis var 2-3 uker til fødsel, stemmer det hos dere som har født før...?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Ingen regel på det dessverre. På noen fester det seg tidlig, på andre fester det seg ikke før fødselen er i gang.
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hei. Det at hodet har festet seg har ingen ting med hvor lenge det er til fødsel. Hos noen fester det seg ikke i det hele tatt. Det gjorde ikke det med meg før fødselen startet....Har ei venninne, hodet har festet seg med henne for mange uker siden, men det har enda ikke skjedd noe....
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Her har hodet vaert godt festet i godt over 3 uker naa (ungen ligger saa lavt som det gaar an aa komme). Jeg har ennaa 16 dager igjen til termin. Riktignok har jeg en god del tegn paa at kroppen varmer seg opp til foedsel (en del maserier/sterke kynnere, loes mage, energikick til aa rydde, osv) men her har det ennaa ikke skjedd noe. Jordmor sa at vi burde vaere forberedt, men samtidig ikke innstille oss paa at det skjer tidlig--heller regne med at lillegutt kommer rundt termin, selv om han i teorien ligger klar til aa komme. Mange som blir skuffet over at ungen likevel ikke kommer tidlig naar hodet har vaert festet saa lenge, sa hun.
~La luna~ Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Hei. Jeg var på kontroll i går, 33+1 Er andregangs. Hodet var festet og babyen lå veldig langt ned. Hadde ul, og fikk ikke målt hodeomkrets en gang. Legen sa at jeg like gjerne gå til termin som å føde før.. Så må nok bare vente å se Forrige svangerskap hadde ikke hodet festet seg i uke 33+5, men da fødte jeg i uke 35. Så vanskelig å forutsi, men rart legen sa det til deg da egentlig..
*RutIetutt* Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Jepp, stemmer gangske bra. Hodet festet seg 2 uker før termin og jeg fødte 5 dager over sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå