Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Synes dere Maxmillian er et grusomt navn? Det betyr "den største"
mamma til Isak Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det er et veldig, veldig tungt navn, men ikke grusomt. Max er penere.
Vipsenmamma Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg kan vel ikke si at det er grusomt, men pent er det hvertfall ikke. Det er så altfor mye. Medmindre dere venter en romersk keiser.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Nei, navnet er ikke grusomt, men det er voldsomt! Voldsomt langt og avanser, og voldsomt ambisiøst. Navn passende til adelige og kongelige, men temmelig upassende til oss vanlig dødelige, og som kanskje til og med har etternavn som slutter på -sen eller -rud.....
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har enda til gode å treffe en person med et grusomt navn.... Jeg synes ikke Maxmillian er så fint. Det blir litt langt og tungt, og veldig unorsk hvis dere er norske.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Samboer ville absolutt ha Maximillian hvis vi får gutt.. Det var overhode ikke aktuelt for meg. Bare Max eller Millian er bedre..
ljuba Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Synes også det er veldig tungt, men ikke grusomt;) Hva med Maxim (med trykk på i-en) ?
Marolla Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Med unntak av Max, så syns jeg disse navnene er veldig feminine.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Ikke ofte jeg sier dette, men dette navnet likte jeg svært dårlig... Beklager... Enig i at Max er betraktlig bedre )
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 synes dere burde tenke dere om.. og at kanskje du kan velge navn på ungen, så kan sambo velge navn på gullfisken eller hamsteren..
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 uff..soryr ass..men ja..han kommer alltid til å kalle seg max,det er jeg bombesikker på..for så å bli flau når han ropes opp med fullt navn i store forsamlinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå