Gå til innhold

Ultralyd og/eller duotest Majorstuklinikken

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har fått utført ultralyd i uke 11-13 og/eller duotest hos Majostuklinikken. Har veldig lyst til åfå utført dette "for sikkerhets skyld", men føler med litt "slem" så tørr ikke helt å ringe (irriterende at de ikke oppgir mailadresse).

Noen som har erfaring med dette? Må jeg bestille i god tid, eller har de mye kapasitet. Pris?

Fortsetter under...

Hei,

Jeg ringte dem og spurte litt forsiktig om "jeg har hørt at det er noe som heter duotest..." og da svarte damen kontant "ja, det tilbyr vi!", så du skal ikke grue deg for å ringe. Måten de gjorde det på hos meg var at jeg først fikk utført en grundig ultralyd og deretter hadde jeg valget om jeg i tillegg ville ta den blodprøven. Basert på målingene legen gjorde sa han at han ikke mente det var behov for å ta den blodprøven, men at dette selvsagt var mitt valg.

Pris: lurer på om det var 1200 eller i det området? Legen het Carsten Trolle og var meget behagelig. Han tok seg god tid til å forklare og vise frem hva han så. Tror jeg ville bestilt i god tid, siden det er et begrenset tidsrom det er aktuelt å ta den undersøkelsen. Du kan jo heller avbestille dersom du ombestemmer deg og ikke vil ha den likevel.

Lykke til!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...