Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal etter hvert igang, men må vente på at gutten vår slutter med pupp først. Han blir ett i desember, og opprinnelig var planen å gjøre et fryseforsøk på slutten av året. Men siden jeg har så mye melk spørs det om jeg har samvittighet til å slutte før han blir lei eller han passerer ett år... Vi lyktes på første ICSI-forsøk, men tror vel ikke på at vi skal ha like mye flaks denne gangen.

Er det ordinært forsøk dere skal ha, eller frys? Hvilket sykehus tilhører dere, og når skal dere igang, om jeg kan spørre om det? Vi tilhører Riksen.

mvh

Hei!

Vi er i gang med søskenforsøk nå:) Har hatt egguttak i dag, så er veldig spent på hvordan det går med de, fikk kun ut 3 stk..

Vi hadde 8 forsøk sist før vi endelig ble gravide, og har ei nydelig tulle på 10 mnd nå!:) Håper det ikke må så mange forsøk til denne gangen.

Lykke til!!

Vi er igang:)Vi har en jente som er 17mnd.Har hatt et fryseforsøk,og et fryseforsøk der eggene ikke klarte seg.

Så nå venter jeg på mensen,og regner med jeg skal begynne å spraye rundt 2.August;o)

Vi fikk full klaff på første forsøk sist,så dette blir spennende!!

Vil ønske deg masse lykke til:)Kanskje sitter spiren din fortere denne gangen?Krysser fingrene for det.

Annonse

Hei!

Vi har akkurat lykkes med søskenforsøk. Vi har vært så utrolig heldige å få full klaff på første forsøk begge gangene. Er nå 6-7 uker på vei:-) Men vi fikk ingen egg på frys noen av gangene...

Det gikk kjemperaskt denne gangen. Vi gikk til legen og sa at vi ville begynne igjen, og så sendte han søknaden til Haukeland. Deretter avtalte vi med Haukeland når vi kunne begynne. Ingen testing/samtaler osv...

Vi er igeng med nr to og tre:-) snart 9 uker på vei med tvillinger nå. Førstemann (som kom på 1.forsøk) er 17 mnd nå, og denne gangen brukte vi fryseeggene fra 1.forsøk. Hadde et mislykka frys i mars, men i mai ble det full klaff.

De sier jo at det er gunstig å nylig ha vært gravid, så vi tenkte at det var lurt å ikke vente altfor lenge. I tillegg går jo fryseeggene (hvis man har det) ut på dato etterhvert....

Lykke til!

Er i gang med nr.2 nå, er 9 uker på vei. Har ei jente på 20 mnd, også med prøverør. Lyktes på første forsøk begge gangene, synes vi har vært utrolg heldige:-) Skulle hatt fryseforsøk forrige sommer, men ingen overlevde opptininga. Måtte da søke om søskenforøkelse på Rikshospitalet, som igjen gjorde at vi måtte vente 9 måneder før oppstart. Råder alle til å tenke tidlig på eventuell søskenforøkelse, det vil for de fleste bli litt ventetid før man kan starte oppmed nytt forsøk.

Sjansene for å bli gravid med ivf er like store hver gang, men det er sjelden å lykkes med to forsøk etter hverandre......

Ønsker deg lykke til, og tenk positivt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...