Gå til innhold

Har alle fått bhg. plass.???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har fått. :) Avslag i hovedopptaket,men så søkte vi en gang til på litt andre barnehager. Da var vi heldige å fikk plass. ren tilfeldighet. Meldte oss inn i kanvas også for å ha større sjanse,men det var ikke der vi fikk plass. Vi har pass fra 1 august

Ang det å grue seg til man skal slppebarna i barnehagen sies det at det er værst for foreldrene. Barna kommer fort inn i det stort sett.

NEI!!!! Men det er elendig dekning i kommunen. Håper på at litt smisk gjennom noen som kjenner noen kanskje kan hjelpe... Skjønner ikke helt dette med opptaket hvordan det funker... Er veldig usikre på hvordan vi løser alt til høsten men vi finner vel en løsning.

Vi holder på med innkjøring i barnehage nå. Det er da en ny tilværelse for alle. Vi er muligens en av de få som har gledet oss til dette. Vi har ikke så mange rundt oss av hverken venner eller familie og synes derfor det blir en fin erfaring for datteren vår å tilbringe dagen med andre barn og voksne.

Husk å motivere dere hvis dere gruer dere til det. Det smitter nemlig veldig lett på barnet hvis dere er usikre/utrygge ved det.

Her har det gått veldig fint. Tårer har det vært men det går fort over. De har ikke helt funnet ut av å få henne til å sove men det kan ikke vi heller alltid :)

Annonse

Ja, fått plass fra august her også. De skal bygge om til småbarnsavdeling så vi skal starte i to mnd på et annet sted, før de flytter inn i nye lokaler. Jeg er spent på hvordan dette skal gå, for han er en ordentlig mammadalt!

Ja, han begynner på full plass i midten av august. Det er en 1-avdelings barnehage med 0-6 år, og han blir den eneste 1-åringen, så det synes jeg er litt dumt da. Er redd de som er litt større kan bli litt voldsomme, men samtidig vet jeg at de som er enda større er veldig omsorgsfulle for babyer, så det kommer nok til å gå bare bra. Storesøstra er på 5-års gruppa der, og han har 2 søskenbarn som også er der, så jeg er sikker på at han kommer til å stortrives. Ser at han er en sosial unge som liker å være med andre barn. Jeg gruer mest til tidspresset om morgenen - papsen kjører herfra 6.30, så jeg blir alene om vekking, påkledning og levering om morran. Et stress det der for å rekke min jobb som begynner 8.00 Men kommer vel inn i rutinene etterhvert! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...