Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Tyra - uttalt "tett frem" og ikke på amerikansk - er det et fint navn? Går og smaker på det for tiden :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Passer best på en hund eller en hest.. Også minner det om Tyra Banks, som i mine øyne er verdens grusomste kvinnemenneske :/
OhMyGod!!! Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 knallfiint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Greit nok, men minner meg litt mye om tyr (okse)
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg synes Tyra er et fint navn, og kunne godt brukt det til min datter Tyra var visstnok en norsk dronning i vikingetiden eller deromrking. Har ikke noe mot Tyra Banks heller jeg da...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Fint Men ville uttalt det på amerikansk Og Tyra Banks er jo en flott dame!!
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Greit nok, liker det ikke sånn enormt. Liker bedre Ylva i den sjangeren, også et sterkt navn, men ikke så hardt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Nydelig navn..... Et navn fra de norønne guder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå