Gå til innhold

symptomer?


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

hvilke symptomer hadde dere da dere var litt over 4 uker??. jeg er 4+2 i dag, men føler egentlig ikke så mye lengre. hadde mye menssmerter men det har avtatt litt. kjenner såre pupper, men ellers er det lite:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde masse symptomer med en gang, men de avtok i rundt uke 5-6. Alle svangerskap er forskjellige. Noen kjenner masse, andre lite :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei=)

jeg er 11+6 idag og har ikke hatt noen symptomer siden uka jeg fant ut jeg var gravid. Da drømte jeg masse rart :o, og tisset 3 ganger om natta, var litt kvalm på kveldene hvis det var en stund siden jeg hadde spist, vondt i brystene og mensmurringer! Etter det har jeg ingen symptomer, helt fantastisk!! Dette er min første gang så jeg har vært litt nervøs pga at jeg ikke har noen symptomer, derfor fikk jeg komme til UL igår å fikk se at der var en liten der inni, med armer å ben og 10 tær å fingre! Hjertet slo i voldsom fart og nesen å ørene var synlige. Fantastisk å se, å få me bilder hjem!!

Det med hvordan formen er som gravid går i arv... var moren din mye dårlig, kan du også bli det! Min mor var aldri så frisk og sprek som under graviditetene så jeg er nok lik henne!

Nå er jeg bare glad for at jeg er så frisk og fin under svangerskapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent 4 uker på vei med nummer to. Med første mann hadde jeg ømme bryster og merket at jeg av en eller annen grun fikk renere hud. Nå, med nummer to har jeg ømme bryser, er kvalmen og har blitt et realt kvisetryne. Siden førstemann var gutt, tipper jeg derfor på at det er ei litta frøken som lager kaos i kroppen min denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...