juli-mamma Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Du tenker på NÅR man blir satt i gang der? Jeg har fått ingansettelsestime nøyaktig 14 dager etter UL-termin.
Ooni Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Ja, det var det jeg tenkte... Måtte du bestille timen selv? Legen min har nemlig bedt meg gjøre det. Når har du termin?
juli-mamma Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Nei, måtte ikke bestille dette selv. Det står på UL-kortet mitt. Jeg har termin 28. juli og ingasetteslestime 11. aug. Vet ikke om det er noe forskjell på at jeg hadde en lege som tok UL, de fleste har jo en jordmor og da er det kanskje ikke så vanlig å få satt opp en slik time med eng gang?
Ooni Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Aha..ja det er det sikkert derfor. Ringte dem nå og fikk time den 19.juli...føles lenge til det...
Meduza Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Hei jeg skjønner ikke riktig dette, skal også føde på riksen, men jeg har fått beskjed om at de setter ikke automatisk igang fødsel 14 dg. over termin, men du får en overtids-time den 14. dagen for å vurdere tilstand til barnet/deg, og så har jeg forstått at de tar det fra dag til dag. Har jeg misforstått noe? Og så lurer jeg på hvilket ULkort du har hvor det står at du skal igansettes 11 aug? På mitt UL kort står det bare et pkt.- overtid fra 12. juli. det er et tykt blått papir, har vi samme. Jeg ble litt nysgjerrig siden det du sier strider litt mot det jeg har fått beskjed om : ) og at jeg er rimelig lei av å vente, hadde termin den 28/6. Håper på svar. (og at du ikke må benytte deg av noen overtidstimeh he he)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jepp, dette vil jeg også vite.. dytter
Mamman til 2 Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Jeg blir igangsatt en uke før termin på riksen pga stort barn sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå