♥pilutta♥ Skrevet 5. juli 2007 #1 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg leser stadig at mange sliter med å få i de små tran, og ville bare komme med et tips:-) Vi slet veldig med å få i lillegutt tran, han klarte rett og slett ikke å svelge den. Det var tran overalt..hehe.. Jeg begynte å gi han D-vitamin dråper i stedet, men synes det var dumt for da fikk han ikke de viktige fettsyrene. Jeg kom tilslutt over noe som heter mum-omega. Det er små kapsler med alle de essensielle fettsyrene våre små trenger for å ha de mest optimale forhold for utviklingen av bl.annet hjernen og synet. Du bare vrir av tuppen på kapselen, og presser innholdet inn i munnen til den lille. Det er max 1 ml, og det har ikke vært noe problemer her i gården. En ulempe er prisen.. det koster 250 kr for 30 ampuller.. men med tanke på hvor viktig det er for de små å få i seg fettsyrene synes jeg ihvertfall at det er verdt pengene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9771096-tips-til-de-som-sliter-med-%C3%A5-f%C3%A5-i-barna-tran/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå