Trebarnsmor!!! Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Noen gode tips til fingermat?Hvordan serverer dere maten?På tannpirkere...?
På vei igjen <3 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Ferdig grillete kyllingvinger asparges med bacon rundt kjøttboller (hjemmelaget) minipølser pakket i butterdeig grønnsaker og dip Jeg lar bare folk forsyne seg fra fatene, og gjør det enkelt med servietter som fat Hvor mange skal du lage til?
Trebarnsmor!!! Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Vi blir vel rundt 20 tenker jeg.Utefest i nabolaget i telt!Synes det er litt kult at det står på "pinner" jeg.Takk for gode forslag!Flere?
På vei igjen <3 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Eventuelt vestlandslefse med røykelaks (oppskrift på pakken) De kan du ha pinner på. Kan også ha pinner på alt det andre. Pinner med fetaost og oliven edamer ost og tomat scampi og agurk osv.. Så kan du grille litt poteter med krydder og ha på et fat for seg selv Lykke til, ikke alltid lett å finne på noe. Står ofte stille hos meg når jeg skal lage til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå