Gå til innhold

svak positv tester


Anette med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

tok to tester i går de fikk jeg to strekker på ikke så mye farge men så da at dem var røde eller rosa da , tok med urin prøve til legen i dag å fikk svak postiv test der men hun sa den var positiv i hvertfall , i følge kalenderen skal jeg nå gå i min 5 uke , hva tror dere her inne da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde 2 svake positive tester 4 og 2 dager før IKM, men på IKM var det ikke noen tvil lengre. Så lenge du ser en strek er du nok gravid. Gratulerer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en strek er en strek så lenge det er farge på (altså ikkje såkallte skyggestreker), så gratulerer og velkommen inn her til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også svake tester - fikk beskjed om at "du er ikke NESTEN gravid vet du".. Klar tale:) krysser fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet svakt positivt hos legen i går, hadde da tatt 5 hjemme som var positive, to slik digitale som det lyst GRAVID av. testen jeg tok hos legen i går var to dager over IKM og jeg har ikke hatt antydninger til blødninger, men jeg fikk beskjed om å ikke glede meg før 2 uker etter IKM, da var det mye sikrere! kunne komme en blødning når som helst, og SA var mye mer vanlig enn man trodde.ble skikkelig lei meg jeg.veldig positiv lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en lege!! Hadde jeg vært deg hadde jeg skiftet lege, og det umiddelbart! For å stresse opp en pasient/vordende mor slik er jo så visst ikke bra for mor og barn!

 

FYYYYYY!!

 

Kos deg med den lille sommerfuglen i magen, og nyt tiden fremover :-)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ikke veldig positiv for å si det slik:( var ikke min lege, min er på ferie så det var en vikar lege. jeg reiser på ferie før min fast lege er ferdig med sin ferie. gleder meg til å komme til han istede, og da er jeg 8 uker på vei:) men ble egentlig litt ødelagt i går, og går nå å innbiller meg at jeg kanskje ikke er gravid alikevel;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...