Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Lille Lucas kom til verden kl 4 i dag!! var 4130gr og 51 cm lang. Perfekt liten gutt!! snakket med tigern nå og alt gikk bra, hun mistet mye blod og var ganske sliten.. men alt var fint med hun og gullgutten hennes han er en rolig og grei liten kar! *gleder meg til å se bilde* GRATULERER SNUPPA MII!! Stoor klem
jente08&jente2010<3 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 ojoj...har fulgt litt med her inne:) så det var kjempegøy å høre:)
VinterSol+2 Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 åå, det var på tide, nå var mammaen hans utålmodig! så herlig å høre at det går godt med begge to!
PintSizedDictator Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Så gøy da:D Gratulerer masse til Tiger'n og den nybakte pappaen:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Neimen jøsseball...da var det jo rier hun hadde natt til dag! Gratulerer så mye med gutten!:-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 nå føler jeg meg flau for jeg la nemlig aldri merke til dette innlegget, vel bedre seint enn aldri så veldig på etterskudd takker for gratulasjonene jenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå