Gå til innhold

Tigern har født!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Lucas kom til verden kl 4 i dag!! var 4130gr og 51 cm lang. Perfekt liten gutt!! :) snakket med tigern nå og alt gikk bra, hun mistet mye blod og var ganske sliten.. men alt var fint med hun og gullgutten hennes :) han er en rolig og grei liten kar! :) *gleder meg til å se bilde*

GRATULERER SNUPPA MII!! :D

Stoor klem

Videoannonse
Annonse
Gjest anouschka with Love
Skrevet

Gratulerer så mye til Tigern med mirakelgutten! :-)

Skrevet

Ååååå.. Gratulerer.. Venter spent på fødselshistorien....

Skrevet

Ååhhh nå ble jeg glad!!! :)

Gratulerer så mye Tigern!

Gleder meg masse til å se bilder:)

Skrevet

Gratulerer :D:D Endelig kom han ; ) Blir spennende å få høre fødselshistorien og se bilden ; )

Skrevet

jammen på tide:) så koooooselig...gleder meg til å se bilder:)

Skrevet

Endelig Tiger`n!!!:) Gratulerer så masse!!!!

Skrevet

Gratulerer med gutten, Tigern!! :))

Skrevet

Gratulerer så masse!

Dette blir et flott liv for deg fremover!

Skrevet

hei jenter:) takk for gratulasjonene:) er helt fantastisk å være mamma, han er så skjønn:) fødselen kommer det fortelling om snart når jeg klarer tenke på den uten å flippe helt.. var ganske traumatisk for meg og den gikk desverre ikke som forventet på noen måter:/ men jeg er her og gutten er ute og fødselen er heldigvis overstått, uten epidural som jeg hadde håpet å få til å slippe, fornøyd jeg:):) hehe

Skrevet

Flink du er!! Gratulerer så myyyye :)

Traumatisk fødsel? Gleder meg til å lese historien din!! Håper du har det fint, og at mamma'n og stefaren din gleder seg like mye som deg :)

Stor klem! :)

Skrevet

tusen takk for det:) ja ganske traumatisk, skal skrive det ned snart..

har det flott selv om han raner puppen verre enn godt er:P

mamma hjelper meg utrolig mye, hun er helt forelska i barnebatnet sitt, blir rent rørt:) stefaren min glimta til og er blitt helt teddybjørn når lucas er i nærheten, han hadde kjøpt gave til oss å uten at mamma visste det engang:D:D:D

mange klemmer:)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Så utrolig bra å høre Tigern! Selv den hardeste mykner når mirakelbebiser blir født :-). Er ofte sånn dessverre at de som virker hardest utad egentlig er veldig følsomme. De har lukket seg for å beskytte seg... Så det er bra at vidunderet lucas "helbredet" han ;)

Skrevet

jepp, lucas kan smelte stein:D han er skjønn:D<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...