Gå til innhold

Herregud...i dag ble jeg flau-...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja,var kjempe ubehagelig! Å kan jo si atte det er statoil også da..det er jo lansdekkende!!! Så hun skulle bestille inn str 52 til meg i herrestørrelse...er det noen som vet om det er stort eller lite ? Hun sa atte det kom til og passe til meg...

Annonse

Åjsann! hmm....jeg og bruker 44..kommer egentli ann på hva slags butikk jeg er på....men blir litt flau viss hun kommer med 52 å den ikke passer...synest det atte man bare kan ha på sine egne bukser men bruker skjorte/gensere fra bedriftene...

Gjest Ut på tur

Høres utrolig ut at de ikke hadde større dame størrelser enn 42... er jo ingenting... Nå kjenner jeg ikke til hvor stor dame størrelsen 42 hos Statoil er (herrestørrelser er litt jevnere) men jeg ville ha tippet at 42 dame og 52 herre er omtrent like... Men de har vel tatt noen mål av deg for å bestille?

Hei:) Jeg jobber også på statoil, og bruker str 52 i herre str. Jeg har derimot fått str 56 nå (den henger og slnger...), så jeg skal ha noe å vokse i hehe. Jeg er 165 ca, og veier rundt 85 kg, så da har du noen mål å gå etter der:) ønsker deg lykke til med klærne, og håper de passer. Hvis ikke så finnes det altså større klær enn 52 i herre:)

jupp,hun sa så...det er jo sykt da...for har sett der er større folk enn meg som jobber på statoil...men kan vær det er mannebukser dem og bruker :) Neeei..hun tok ikke mål...jeg sa bare det atte jeg ikke fikk på meg str 42! Å da sa hun da tar vi å bestiller herrestr i 52 til deg...Håper det passer..! v

Ikke ta det så tungt at du måtte bestille herreklær, jobber selv på statoil butikk. Har vekslet litt mellom dame å herre klær å må innrømme at herreklærna er mye bedre å gå i. Spesielt buksene er mye bedre å gå i :) Har str 54 i buksen, da er di litt store, men d er bedre d enn at di er litt forsmå. Syns buksene te herrene er mye tøffere å se på også. Skjortene i herrestørrelse er også mye bedre for di limer seg ikkje innpå kroppen slik dame skjortene gjør.

Lykke te på ny jobb :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...