Gå til innhold

fortsettelse styrere altså!

Anbefalte innlegg

Ringte jm før jg snakka m styrer og hu sa jeg hadde krav på komme og at da kunne ik han arbeidsmiljøloven!

Fortalte han om det når han kom og han hadde en helt annen oppfatning. At når d ik passet for jobbe så kunne jg ik osv i den duren! tok jg egenmeld sa han at da kunne han stenge og ha en "bedre "grunn/forklaring til foreldrene...

Blir ganske oppgitt jg altså vi blir max 9 barn den dagen og d blir sikkert enda ferre og ifølge de andre ansatte pleier de å ha kortere dager (uten at sjefen vet selvfølgelig) og d kan jg jo ikke si, vet fortsat ik hva jg skal gjøre, hørtes ut som om vikaren er tilbake på man og får kansje bare håpe hu er der torsdag og gå tidlig uten at sjefen vet da...

Herregud så problematisk og frustrerende! Ekstra kjedelig når jg ik fikk tak i jm etterpå og hu ik ringte opp igjenn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9768566-fortsettelse-styrere-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har fulgt med på hva som skjer, men synes du skal stå på krava... du er gravid og skal følges opp - det er sjefens problem hvis han ikke kan skaffe vikar - du har tross alt gitt beskjed i rimelig god tid i forveien synes da jeg... og hvis det er sånn krise så får han vel stille opp selv da - det er litt av poenget med å være styrer...klarer man ikke styre godt nok får man heller steppe inn selv... å gi deg skyldfølelse fordi han ikke klarer å ordne arbeidsforholdene er helt på tryne... du skriver han - så da går jeg utifra at det er en HAN, -så da skjønner han vel ikke så mye av behovet til en gravid kvinne kanskje...

-lykke til :)

Takk, men d er ik lett når han oppfatter §12.1 (31.7) som at om d ik passer arb giver så kan han ik gi meg fri! Trur sommervikaren er tilbake i morgen og er hun der hele uka får hu bare si at jg ble dårlig og gikk om han sjekker d opp, jeg drar uansett og bytter ikke feriedag! satser på at d er noen som tar fri selv om de har skrivd seg opp... Orker ikke d her stresset, han har oxo vært veldig uforstålig ang ei som har holdt på m prøverør, mye greier der oxo i høst, endte opp m at hu måtte ta sykemeld de dagene hu skulle inn og ordne m hormonsprøyter og eggutplukking! (Ik riktig ordvalg men dere skjønner) for hu hadde brukt opp d 3 perm dagene man har krav på... Hu har nå endelig lykkes på 4 forsøk nå siden hu beg i høst.

(Samme som "styrere altså")

Endelig en avsluttning ;-)

I dag sa styrer til ferievikaren at han kom til å komme noen timer på torsdag når jg skal til jm, hu mente det var unødvendig for i dag kom jg på jobb litt over 10 og sente hu hjem etter opprydding ca 12.30! Det ordna seg iallefall, selv om han selvfølgelig ik har sakt noe til meg da... Han skal alltid ha siste ordet...

Vil oxo takke for all støtta jg har fått her inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...