Gå til innhold

Vi har sett den lille spiren vår på UL idag:-)

Anbefalte innlegg

Var helt ferdig av nervøsitet før UL idag 8+0.....

Men på skjermen fikk vi se et bittelite nurk, og hjertet slo som bare det:)

Det var en helt fantastisk følelse, tårene rant på oss begge to!

Nå kan jeg senke skuldrene enda et hakk til:-)

Må bort å titte på UL-bildet rett som det er;o)

Hilsen en lykkelig

Fortsetter under...

Jeg var på Ul forje torsdag var da 7 + 2 på vei... Det var kjempe deili å se det lille hjerte banket :)

Titter støtt og stadig på bilde selv :) Har fått det så bakgrunnsbilde på mobilen og... :) Bare MÅ ha det der :)

Er i dag 8 + 2 på vei og gleder meg til å komme i uke 12 nå :) det blir kjempe skjønt :)

Så deilig det må være å få se at hjertet banker og den lille har det bra der inne... Jeg skal ikke på UL før den 18 juli... det er så lenge å vente, og jeg tør ikke å tro at det er en liten baby der inne før jeg får se at hjertet slår, og høre at alt står bra til. Dette pga at de mistenkte MA for 3 uker siden, men så fant de et pitte lite foster uka etter... Vet ikke hva jeg skal tro...

Annonse

Hvorfor har dere UL så tidlig og er dette noe man må bestille selv? Jeg er egentlig ganske bekymra selv om jeg kke har fått noe tegn på at noe er galt. men jeg er bekymra av natur, så det er sikkert bare det. er 8+5 idag. og skal ti lege nå på tirsdag. da er jeg 9+2 dager. Er det mulig at legen kan sjekke etter hjertelyd?

Vi var på tidlig UL på onsdag, var da 7+0 på vei. vi så det bittelille hjertet banke! Det var fantastisk!! Til og med samboeren, som har vært ganske skeptisk til det hele, ble ganske stille og betenksom når han så det lille nurket. Nå begynner han endelig å vende seg til det som kommer til å skje! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...