Gå til innhold

uff, jeg er så lei meg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har endelig blitt gravid igjen. Dette var planlagt og jeg burdte være kjempe glad, men det er jeg altså ikke. Har en fantastisk lita frøken på ca 21 mnd som jeg bruke all min tid på. Hadde skikkelige førdseldepresjoner sist gang og det er overhode ingenting jeg ønsker å oppleve på nytt. Jeg gleder meg faktisk ikke, til tross for at jeg VET jeg burdte hyle av lykke!!! Mulig jeg bare er skikkelig hormonell, håper det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen. Jeg tror muligens det er hormoner. Jeg merket at jeg plutselig gikk rundt og var så deppa og lei meg uten noen grunn, og en uke senere fant jeg ut at jeg var gravid. Jeg har også et barn fra før, og hadde en krafig depresjon etter fødselen sist. Jeg er i uke 10 nå, og føler meg fremdeles ganske så trist, men jeg velger å tro at det er hormoner og at det snart vil gi seg :) Må prøve å tenke positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Tror ikke det er så uvanlig at følelsene svinger litt.

Det er jo kjedelig når ikke "godfølelsene" er der, men de kommer nok litt etterhvert.

Når man har en liten en fra før, er det jo full fart dagen lang og en får liksom ikke så god tid til å ta seg en hvil heller når man føler for det! Jeg har selv en liten en...

Stå på og ikke mist motet! Du har sikkert masse å glede deg til i tiden som kommer...

 

Sender deg noen varme tanker:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...