Dolly Duck Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har vært hos gyn i dag. Der fikk vi se et lite hjerte som banket som bare juling! Det er første gang vi har opplevd det! "Det går bra denne gang!!" sa gyn. Og så sa han at når man har sett hjertet banke, er det mindre enn 5% sjangs for abort!! Spiren stemmer med menstermin, og jeg er godt og vel 6 uker på vei! Vi er så gla så gla! Første fase er lykkelig overstått, hipp hurra! 8-D
evigoptimist Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Åhhh! Så koselig å høre Dolly!!!!! Dette var kjempegode nyeheter=) Nå kan du senke skuldrene og nyte sommeren med spiren i magen! Tenk - nå har du endelig klart det!!! Sommerklem fra
nungo Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Det er bare det beste synet :-) Det er nesten helt ufattelig, men det er sant! Nå skal du bli mamma Dolly Duck! Håper det fortsetter å gå like bra.
ka71 Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Åh! så deilig Gratulerer!! Jeg var også på UL i dag - 5+6 og de så ikke hjertet, men heldigvis har hormonene steget som de skal, så jeg krysser fingrene fortsatt. Fikk ny UL på tirsdag allerede, og da MÅ de bare se hjertet banke!!
trollet66 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har fulgt litt med på prøver siden, og må bare får gratulerer deg!!!!
chianti70 Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Åh, så morsomt! Så ikke innlegget før nå da jeg er på ferie, og bare sveiper innom, men dette var moro! Har jo fulgt med deg litt og dette var stas! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå