Gå til innhold

God tur vogn med hunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med å gå med vogn og hunder? Det går fint med mine to og vognen vi har nå. Det er en firehjuling og det eneste positive å si om den er vel at den er urokkelig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags 4 hjuling har dere? Vi passer ofte hundene til svigerinnen min og jeg også kunne trengt en urokkelig vogn.

Skrevet

Det der har jeg også tenkt på, har to jakthunder selv som ikke er helt stabile når en går med dem. Jeg ga rett og slett opp, og fant ut at å ha to hunder pluss vogn på tur rett og slett er umulig. Kjøpte derfor easy walker, så får jeg ta doble sett med turer! Ordner seg nok det også.

Skrevet

har en modi kombivogn. Hundene er ganske greie og skal ikke trekke vognen, men de kan plutselig trekke litt ut til siden. stort sett går det bra. har sett på 3. hjuling, men da må den være så stødig at den tåler litt sånt.

hva tror dere er best. 3 eller 4 hjul? Går mye med hundene også i skogen. Noen vogn å anbefale til terrenget?

Skrevet

Tror kanskje jeg ville droppa vogna hvis jeg skulle gått tur i skogen med bikkja og putta ungen i bæresjal eller Mei Tai i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...