Gå til innhold

Flere som er LEI av det første trimesteret??


-Diddelidu- med spire!!

Anbefalte innlegg

Det er jeg iallefall!! Orker ingenting for tiden! Er nesten konstant kvalmen, heldigvis ikke så kvalmen at jeg kaster opp da (bank i bordet). På jobb føler jeg at jeg gjør en dårlig jobb, og jeg som nettopp har begynt i jobben.. Når jeg kommer hjem fra jobb orker jeg bare å slenge meg på benken og ligger stort sett der resten av kvelden, er såå trøtt og sliten at jeg ikke orker å gjøre noenting som helst! Dersom jeg har fri en dag kan jeg sove 12 timer en natt uten problemer.. Har jo ikke noe liv for tiden! Er glad for at jeg ikke har unger fra før, for hadde sikkert ikke orket å ta vare på dem for tiden, hehe. Liker ikke å klage heller men NÅ er jeg lei!! off nei ikke lett å være gravid jenter! hehe:) Noen som er enige? Håper det blir bedre etter de første 12 ukene, men nå er jeg bare 7+4. Noen som har erfaring med at en er mer opplagt etter 1 trimester?

Men når det er sagt så er jeg jo veeeldig gla for å få låv til å være gravid da!! så det er jo til et godt formål:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har det helt likt! Skikkelig lei! å håper det går over med kvalmen snart. Jeg er 10+5 da.. så hjelper vel på snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAA! Ugggh dette er det værste jeg har vært med på. Så sykt kvalm og uggen og bare 7 uker på vei. Skjønner ikke hvordan dette skal gå ... Nå ser det ut som om alle ferieplaner går i vasken også. Klarer knapt å komme meg på butikken, så kan ikke se for meg at jeg skal komme meg på et fly, eller ha noen glede av "ferie". Nå gjelder det bare å komme seg gjennom sommeren, så håper jeg at høsten blir bedre ?? ugggh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Gleder meg veeeldig til 2 trimester, ja!:-)

 

Mest for da er man tryggere!

Og at det er snart så magen begynner å vises! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo akkurat flyttet inn er 4+1 i dag og er så lei bekymringene rundt SA. føler liksom at jeg ikke kan glede meg, for jeg VET jeg vil miste denne spiren. en utrolig vond tanke og kjedelig. hadde aldri trodd det skulle bli slik.

er også mye på symptomjakt. har ikke kjent mye til kvalmen enda heller, håper jo nesten den skal komme. kjenner ei venninne av meg som mistet i SA, mens 3 andre venninner fikk det til på første forsøk og den holdt seg der i ni måneder:) det virker jo som det er vanligst at det holder seg der, eller hva?.jeg er jo kjempe glad for at vi klarte det på første forsøk, noe jeg ALDRI hadde trodd.

 

ser for meg selv til jul, men stor fin mage:) sleppe og gå den triste vinteren i møte uten baby i magen. nå kan jeg heller se på vinteren med en voksende mage. dette her MÅ gå bra!!!!gleder meg til å ligge på sykehuset om 8 mnd:)

 

dette ble langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Jeg fikk masse energi i uke 13 i forrige svangerskap.. Bare løp rundt og var lykkelig. Jeg husker at jeg tenkte "Jøss, hvordan er det mulig å være gravid og i så god form, etter å ha vært helt tiltaksløs i 1. trimeste" Det går mot bedre tider dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg veldig til og komme i 2 tri. Er lei av og være trøtt og sliten hele veien..

Kvalmen ble borte i går, men kommer vel sikkert snart igjen. Er uggen i kroppen HELE dagen fordet om!

Spiser så en hest... Er i dag 8 + 2 på vei. Gleder meg veldig til de neste 4 ukene er gått... Skal bli deili å komme i 2 tri.

Om natta vokner jeg ca hver 2 time for at jeg må tisse og det er sinnsykt irriterende og ikje få en hel natt søvn, men det er vel en åå hva heter det da... hmmmm ja ihvertfall så skal en jo opp om natta om noen mnd for den lille skal jo ha sitt om natta så så på dagen :) men vi venter jo noe godt jenter :) Vi venter på spirene våres :)))

 

Har i dag handlet litt med babytøy... *dilla*

Typen mener jeg er sprø så begynner så tidli.. Men han får si hva han vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror egentligf uke 7 og 8 er litt magiske uker når man går å venter på å kommet til uke 12-13..

 

Jeg følte uke 5 og 6 var de tregeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅ takk for denne tråden! Jeg får nesten tårer i øynenen. Trodde det bare var jeg som tenkte at dette er dritt! Savner4 meg selv, livet mitt og hverdagen. Jeg HATER å våkne hver morgen med den forbanna kvalmen. jeg er DRITT lei mariekjeks til frokost! Jeg føler jeg ESER ut fordi jeg ikke beveger meg overhodet. jeg prøver å gå tur, den tar slutt etter 10 min. hele dagen kan jeg sove. jeg som egentlig er AKTIV i fritiden og gjerne tar ekstravakter på jobb er nå redusert til en sykemeldt sofasliter som tyller i seg brødskiver og kjeks. ÆSJ!!!

da er det så godt å bli fortalt av andregangsgravide at det snart gir seg og at man kan sprette rundt og være BARE GLAD:) :) :)

Skjer det meg skal jeg STRUTTE STRUTTE STRUTTE og trene og juble! Spise sunn mat og gå på jobb og være glad:) Ta vare på pasientene min igjen også! Det gleder jeg meg til! Er 11+0 nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei første trimester....er bare kvalm og kaster opp. Ser småfeit ut og alle luerer på hva jeg har spist nå i vår og sommer...mye is. Ei jeg kjenner spurte meg om jeg var sluttet å trene... hadde jeg stådd nermere hadde jeg nok flika til henne:-) Jeg blir då lett irritert.

Man blir jo tryggere i 2 trimester også. Gleder meg til å få litt mer mage. Er 10 + 3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av å være under 12 uker JA,men syns det alltid er så mye koselig snakk her så jeg kommer til å savne de som er under meg i ant uker når jeg skal over i 2 Trim :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...