Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble redd det var noe galt først,men så var det bare ny termin! Pjuh! Kan jo være du får novemberbarn uansett da,man kan aldri vite med termin! De er sikkert kjempekoselige inne på desemberklubben da,så du blir nok tatt godt imot. Synes forresten det er så stille på terminklubbene,så holder meg heller inne på 2.tri.

Er misunnelig på den magedansinga di,skulle ønske jeg kunne sånt(er desverre stiv som en stokk i det området!)

uff, nå trodde jeg det var no alvorlig greier...du kan jo titte innom her og da:)kan banne på t du føder i november...sånn om det hjelper:) da er det nesten en måneds forskjell på oss da, jeg har termin 3.nov...så magebildene dine, og da må jeg si at du har fått litt av en mage til å ikke være lenger på vei...veldig fin mage:)

hehe er ikke så rart vi trodde det var noe galt, har jo som regel vært sånn at når noen har sagt at må forlate dere så har det godt galt, deilig å høre at det ikke er det hehe:) Men er jo lov å være her for det, selvom du fikk termin 2 des:) hehe

Oi beklager at jeg skremte dere!

Men alt var bra på UL:)

Tror nok selv det er et novemberbarn! Får ikke 2.des til å stemme med tanke på når vi hadde sex. Isåfall må samoerns sperm være utrolig overlevelsesdykige - i over en uke fra sex til da unnfangelsen skal ha funnet sted ifølge den nye terminen.

Jepp fått høre av mange at magen er stor:) Synes det bare er kos nå - men håper ikke den vokser i dette tempoet hele veien - da blir det tungt!

Elli-karamelli: Mange som er stive som stokker når de begynner på magedans-kurs. Er jo bare å prøve:) Selv elsker jeg det! Beste trening som finnes:)

Takk for at jeg får komme innom, følte det så kjipt når jeg begynte å vite litt om de forskjellige her. Men alle er jo på 2. trimester da:)

Ja,man må jo starte et sted,men tror jeg utsetter rumperistinge og alt det der til etter fødsel,he-he,ellers må jeg ihvertfall ha med egen spybøtte å danse i en krok lengst vekk fra de andre i lokalet,formen er ussel og tillater ikke å ha det gøy! Kanskje noe man kan ha med baby på etterhvert:-)

Forresten er magen din veldig flott da,er sikkert en del luft o.l som gjør at den ser større ut innimellom,sånn er det ihvertfall med min!

Annonse

hehe ja jeg hadde en pause med dansing i den værste kvalme-perioden.

Magen min er ikke så mye luft i lenger. Men det hender den ser enda større ut når jeg nettopp har spist for da blir den stor helt opp til toppen også (den er jo ganske langt ned på bildet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...