Gå til innhold

litt skuffet men endå veldig glad

Anbefalte innlegg

Hei dere

har ikke vart her inne før, var på Ultralyd for 2 dager siden og det såg veldig bra ut, det er jeg såklart kjenmpegald for.

har 2 gutter fra før og hadde såklart Håpet stort på en jente denne 3:e og siste gangen, men det visede klart og tydelig at det blir en 3 gutt i huset. Litt skuffet akkurat nå må det vare lov å vare, har god tid til å forberede meg på en gutt til og glede meg til det før termin 7 desember.

Noen flere som følt det samme?

Fortsetter under...

Har vært på ultralyd i dag og fått bekreftet at gutt nummer 2 er på vei. Er selvfølgelig litt vemodig å tenke på at det ikke kommer til å bli noen jente i huset (skal bare ha to!), men det blir nok veldig bra likevel! Veldig kjekt med alt man kan bruke igjen i alle fall. Førstemann er storfornøyd for han har ønsket seg en lillebror!

Skjønner deg godt HI, har selv to jenter med min mann - men har også en gutt fra ett tidliger forhold.

Eg ønsker så inderlig å gi mann min en sønn, blir det en jente til så er det ikke noe negativt. Men kommer nok til å få en følelse av skuffelse vil eg tro. Dette blir vårt tredje og mitt fjerde så flere nå blir det ikke - eg sa nok etter tre barn og eg, men slik ble det ikke. Så det er nå eller aldrig.

Tanker og følelse er ikke alltid lette å kontrolere - men til slutt så gjør det ikke noe og barna er me like glad i uansett om dei er gutter eller jenter. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...