Gå til innhold

Noen følelse på hva kjønnet er?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har siden jeg var veldig lita alltid tenkt at jeg ble gutte mamma :) Men nå.... føler jeg ikke det lengre.. alt er kjempe difust nå! Haha:) Men holder fremdeles en knapp på Gutt , mens flestparten rundt meg tror jente. Er 13 uker på vei , så hvem vet. Får vite på ultralyden i august :)

 

Hva får dere , tror dere?

 

 

Ps.. Dessuten så er det mange rundt meg som sier...: TVILLINGER!

Haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

 

Jeg har helt siden graviditetstesten ble positiv følt at det er ei jente inni magen min nå! :-)

 

Ble spådd over mail, både av Kimby og Susann77 i vinter at jeg skulle bli gravid med ei jente, så jeg vet ikke om det er det som påvirker meg!

 

Men tenker automatisk henne denne gangen! :-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men vet bare at sist så hadde mannen min en veldig sterk følelse om at det var utt inni magen, og det var det også. Nå føler han ingenting, så kanskje det er ei jente?? håper håper =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Jeg "visste" at jeg fikk jente sist. Var helt overbevist, og jente ble det... Nå vet jeg ikke... Har en liten følelse av at det blir jente igjen, men svangerskapet er så ulikt det forrige, så kanskje det er en gutt denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med at mange sier det sikkert er tvillinger da både jeg og samboeren min har stor opphopning av tvillinger i familiene våres. Vi får se. Hadde veldig følelse på gutt forrige uke, men denne uken er det jente. Helt umulig å si. :-) Blir kjempeglad uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

symptomene til nå minner veldig om forrige svangerskap, og da ble det gutt, så jeg har litt følelse for gutt denne gangen også

 

Blir like glad for begge deler, og det blir spennede om vi får vite det på ul. Har nemlig bestemt oss for å vite, likt som sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med gutten min, så fort jeg fant ut at jeg var gravid da, så fikk jeg fort en sterk følelse på at det var en gutt og det var det også...=o)

 

Men nå har jeg følelse på begge deler, så vet ikke...hehe...

 

Kanskje en liten gutt til......................Eller ei jente kanskje..................eller, vet ikke jeg...........hehehe

 

Dette blir spennende å se...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var jeg overbevist om at det var gutt...men det dukka opp

ei jente.

 

Har samme følelse nå...Det blir en gutt denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler sterkt på at jeg har en liten guttebeibis imagen.

Sist gang så visste jegmed sikkerhet det var gutt, så det streifet meg aldri at det kunne være ei jente, det var jo sant og.

Føler jeg får gutt, men det er så tidlig enda, så får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippa feil de andre gangene jeg har vært gravid, så jeg prøver å ikke kjenne etter.

Blivende pappa derimot er skråsikker på gutt. Han sier 110%

Vi diskuterer frem og tilbake om vi skal vite det på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble spådd med et hårstrå og en gullring før jeg ble gravid, å da skulle jeg visst få en jente først. Å det tror både jeg og samboeren. men man skal ikke se bort fra at det er den spåinga som gjør at jeg tror det :) kinesiske karte sier også at jeg skal få en jente. Så det blir spennende. Vi skal spørre på UL også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...