Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vi ankommer Hirtshals med båt, og tenkte å feriere et sted i Danmark. Har en datter på 3 år. Ønsker å oppleve litt ting sammen med henne. Gjerne et sted i Danmark med stor sjanse for sol. Hvor i Danmark vil dere anbefale? Sted og bosted? Vi ønsker leilighet/Feriesenter/leilighetshotell
cashewnøtta Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Rønbjerg er fint, med stort badeland. Grønhøj er også bra, og ligger nærmere Hirtshals. Vi har vært i Blokhus også. Enda nærmere Hirtshals igjen:) Litt mindre leiligheter, men fint badeland og lekehall. Disse stedene ligger vel alle i nærheten v kysten, så er det sol så er det fine strender nesten overalt! Blokhus ligger heller ikke langt ifra Aalborg, med bl.a. Fårup sommerland.
nickoline og supermann Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 hEJLSMINDE. GREI AVSTAND TIL BÅDE DJURS OG LEGOLAND
noahmor Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er dansk og har bodd 21 år i Norge. Vi har sommerhus i Hvalpsund, jylland og der er det alltid fint. Likevel anbefaler jeg sommerhus ved Skagen, Vesterhavet (hele kysten) eller Ebletoft eller Samsø. Dere finner også fine leiligheter disse stedene. I Nord/Vestjylland (Viborg), hvor jeg kommer fra har vi ulike aktiviteter for barn,:Jesperhus Blomsterpark, Fårup Sommerland , mye strender langs Limfjorden, lokale dyre/badeparker osv. Turistbrosjyre får du ved båten i Frederikshavn el lokal turistkontor. Danmark er et lite land, så det er ikke lang avstand til Legoland, Givskud Dyrepark (Billund), Silkeborg m Himmelberget osv. Stena Line har også ferieleiligheter i nærheten av Frederikshavn. Hvilken båt er det som legger til ved Hirthals nå? Danmark er et vidunderlig ferieland! Kos dere.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Skagen er fint! ¨ Lang strand i byen.. Tror det var der hvertfall... Så er det mange fornøyelsesparker rundt omkring, men hun er kanskje litt liten enda? legoland fårupsommarland løveparken tivoliland friheden jesperhus blomsterpark grenaahaisenter
vårspiren Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Vi har akkurat bestilt overnatting (leier et lite hus) i Grenå (som ligger i Djursland). Da har vi Djurs sommerland, Kattegatcenteret og Ebeltoft like i nærheten. Etter å ha vært der noen dager reiser vi til Langeland. Da kan vi ta en dagstur til Tyskland om vi får lyst. Vi har også Fyn med Odense like i nærheten. Her skal vi overnatte på et gjestgiveri. Var også inne på å leie nåe i månehaven (som ligger 2 min. fra stranden), men det får bli til neste år. Veldig greie priser var det også. Her er en link om du vil se: http://www.tranekaerkro.dk/priser.html http://www.maanehaven.dk/mpk_dk.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå