Gå til innhold

April: 2 dager igjen til bryllup :o)

Anbefalte innlegg

Egentlig er ikke det så kjekt, har 1000 ting som må gjøres. Alexandra har fått munn, hånd og fotsyken. Så hun plages masse , våkner annenhver time på natten, så her er det LITE søvn for tiden... Og jeg og mannen går å kjefter på hverandre fra morgen til kveld :o( lite lyst å gifte meg akkurat nå, men det går vel over til lørdag får vi håpe.

Er jammen glad for at jeg bare skal gifte meg en gang! Skulle det bli flere ganger tror jeg at jeg skal reise i all hemmelighet til syden.. da slipper vi alt stresset ihvertfall.. Men, men.. vi kommer vel i havn til lørdag.

Og det kjipeste av alt var at kjolen passet helt perfekt når jeg var å prøvde den for 1 mnd siden.. Men har greid å lagt på meg siden da, så nå var den akkurat litt for trang :o( *SINNA*

så her har jeg sultekur, med noen knekkebrød iløpet av dagen.. Heldigvis snart ferdig med det også!!! *LEI*

Huff, så sutrete jeg var nå.. Men, men.. godt å få det ut her istedefor å plage mannen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9767309-april-2-dager-igjen-til-bryllup-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, håper det var verdt strevet da, det regner jeg med at det var.. er alltid litt på tuppa i slike situajsoner så kan tenke meg at det blir litt småkjekling mellom dere da.. men nå er dere gift og nå kan dere bare nyte tiden og glemme alt strevet før den store dagen!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...