Gå til innhold

Opp - eller ned i vekt?


happyfeet*

Anbefalte innlegg

Er i dag 10+6, og har hittils gått litt ned i vekt.. Er såå lei mat som lukter, så blir som regel enkel mat som youghert og knekkebrød. Er det flere her som også så langt i graviditeten har gått ned i vekt?

 

Ellers er alt bra, så regner med at vekta snur snart =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10+5 idag og har det akkurat sånn som deg, dritt lei av mat som lukter, og alt lukter jo ekkelt. Jeg gikk opp et par kilo helt i førsten, sikkert pga at jeg slutta å røyke kanskje, men nå har jeg gått ned 4 etter d igjen.. Eier ikke matlyst. Sitter faktisk å spiser litago yoghurt nå..

Men det snur sikkert snart, og snart så raser vi opp i vekt ;)

Alt bra med deg ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bare bra ellers! Føler meg ikke så veldig gravid enda.. Så jobber og gjør stort sett alt jeg har gjort tidligere! (med unntak av å lage middag =) Har du fortalt det til venner og familie enda eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. ja jeg har fortalt det alt jeg, klarer ikke holde meg.. Du da? Begynner snart å nærme oss 12 uker nå da, så det hjelper litt. Håper alt går bra. Jeg er masse kvalm så er sykemeldt jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Jeg er 9+0 og gikk først ned 3 kg pga kvalme, men nå veier jeg nøyaktig det sammen som jeg veide før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+6. Gikk først ned et par kilo før jeg gikk dem opp igjen. Tror det skyldes varmen her i midtnorge, mye vann i kroppen.. Tåler heller ikke mat som lukter, og heller ikke kjøttmat.. synes det er skikkelig kvalmende å ha i munnen. æsj.. gleder meg veldig til ting blir litt normalt igjen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...