happyfeet* Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er i dag 10+6, og har hittils gått litt ned i vekt.. Er såå lei mat som lukter, så blir som regel enkel mat som youghert og knekkebrød. Er det flere her som også så langt i graviditeten har gått ned i vekt? Ellers er alt bra, så regner med at vekta snur snart =)
kariuss Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er 10+5 idag og har det akkurat sånn som deg, dritt lei av mat som lukter, og alt lukter jo ekkelt. Jeg gikk opp et par kilo helt i førsten, sikkert pga at jeg slutta å røyke kanskje, men nå har jeg gått ned 4 etter d igjen.. Eier ikke matlyst. Sitter faktisk å spiser litago yoghurt nå.. Men det snur sikkert snart, og snart så raser vi opp i vekt Alt bra med deg ellers da?
happyfeet* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Alt er bare bra ellers! Føler meg ikke så veldig gravid enda.. Så jobber og gjør stort sett alt jeg har gjort tidligere! (med unntak av å lage middag =) Har du fortalt det til venner og familie enda eller?
kariuss Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hei igjen. ja jeg har fortalt det alt jeg, klarer ikke holde meg.. Du da? Begynner snart å nærme oss 12 uker nå da, så det hjelper litt. Håper alt går bra. Jeg er masse kvalm så er sykemeldt jeg
Gjest Lenchen Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er 9+0 og gikk først ned 3 kg pga kvalme, men nå veier jeg nøyaktig det sammen som jeg veide før jeg ble gravid.
tudeluuu Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er 8+6. Gikk først ned et par kilo før jeg gikk dem opp igjen. Tror det skyldes varmen her i midtnorge, mye vann i kroppen.. Tåler heller ikke mat som lukter, og heller ikke kjøttmat.. synes det er skikkelig kvalmende å ha i munnen. æsj.. gleder meg veldig til ting blir litt normalt igjen! =)
lali Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 eg er 10+1 i dag. har gått ned 8 kg siden eg tok testen 26mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå