Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Del Skrevet 5. juli 2007 Eg e ei frøken på 26 år, venter barn nr 3 og er i skrivende stund 32 uker på vei. Siste fødsel endte ganske dramatisk, han var 5 kg. Så det jeg og legen min er enig om nå er at dersom ongen er over 4 kg så blir det planlagt keisersnitt. Da velger jeg stord, jeg er ei bømlajente, så det blir jo mye nermere. MEN, nå har jeg vært på UL, og lille alien min viser seg å kun være 3% over gjennomsnitt (siste var 25%) Så om veksten fortsetter sånn så blir det fødsel på meg =) Legen er da ganske bestemt på at jeg skal innlegges i haugesund, jeg har jo da vært på Stord 2 ganger, så den plassen kjenner jeg til. Men kunne godt tenke meg noen erfaringer fra haugesund, både positive og negative. Har lissom ikke lyst å bygge meg opp et falskt bilde. Håper noen har tid og mulighet til å skrive noen ord her =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9766639-n%C3%A5ken-med-tidligere-erfaring-av-%C3%A5-f%C3%B8-p%C3%A5-sykehuset-i-haugesund/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei, da jeg kom inn opplevde jeg å måtte vente i over 10 min fordi det var travelt akkurat da, og det høres ikke så mye ut, men når jeg hadde en veldig rask fødsel (40 min fra jeg kom til sykehuset til hun var ute), så var det litt stressende, men ellers så jeg har ikke noe negativt å si om hele opplevelsen.Elelrs gikk fødselen veldig greit og de var rolige og flinke de som hjalp meg. Men, jeg var glad for at at jeg hadde vært der på omvisning/besøk et par uker før slik at jeg visste hvor jeg skulle henvende meg osv. Ta med ørepropper, det kan hende dere blir 4+ på rommet, og det kan bli slitsomt, og selv om de helst ønsker at du skal ha barnet hos deg hele natten, så si klart i fra om du ønsker at de skal ha det ute på vaktrommet slik at du får noen timer skikkelig søvn. Så får de heller vekke deg om det er behov for mat! Er du i fin form og alt er normalt så blir man gjerne flyttet over på sykehotellet, det er jo greit om ungen er rolig og dersom pappa også ønsker å være der. Lettere med besøk også. noen ønsker å få komme bort dit, noen ønsker å ha litt raskere tilgang til personalet. Lykke til i Hgsd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9766639-n%C3%A5ken-med-tidligere-erfaring-av-%C3%A5-f%C3%B8-p%C3%A5-sykehuset-i-haugesund/#findComment-9796762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Del Skrevet 12. juli 2007 Heisann og tusen takk for svar =) Er vist ikke så aktivt inne på denne haugesund sia ser jeg hehe Har nå fått brev i posten, og skal vist møte opp onsdag i neste uke til antagli UL og samtale. Håper jeg får en omvisning da. Må ærligt sei eg kvir meg til hele greia, føler meg fremmed i Haugesund. Ikke hjelper det på at jeg får ekstremt hjemlengsel når jeg ligge på sykehus heller, det vil nok ende med at jeg reiser hjem snarest muligt. Det viktigste er jo at jeg og barnet er i trygge hender, og det var vi vist i haugesund ble jeg fortalt, så da satser vi på det =) Igjenn, Tusen takk, og lykke til selv =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9766639-n%C3%A5ken-med-tidligere-erfaring-av-%C3%A5-f%C3%B8-p%C3%A5-sykehuset-i-haugesund/#findComment-9822051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå