L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 jeg drikker masse vann, vet liksom ikke hva annet jeg kan gjøre (?) Her oppe i nord er det VELDIG varmt nå, så er redd jeg skal få masse vann i kroppen... Hva gjør dere???
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 har ei puta under beina om natta. så får dei litt høyere opp. drikk mye vann, og når du har anledning så sitt med beina litt høyt opp:) det har eg fått beskjed om hjelper. har ikke vann i kroppen enda..
Serial mom Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Har installert tappekran under. Medfødt:-) (sånn generelt er jo brød,pasta,potet og annen stivelsesholdig mat noe som trekker ekstra vann,men kanskje ikke alltid greit å være selektiv med maten når man er gravid da.)
fairy Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Det er ikke så mye en kan gjøre hvis det først har kommet.. Ligger man med beina høyt går vannet vekk. I fem minutter. Så eser de ut igjen. Ellers bør man passe på å ikke spise mye salt, bevege seg og drikke mye vann. Jeg har 3 i ødem, ser ikke ut! Legen min sier at det ikke er så mye å gjøre med. Det forsvinner etter fødsel uansett!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 vann med mye sitronskiver som alltid er klart i kjøleskapet.. det hgjelper. det hjleper også ved hovne bein på flyreiser osv..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 har heller ikke fått vann enda, men er redd for å få det... hehe. masse bra tips her:) er det ca 2 liter en skal drikke med vann om dagen eller mer?
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Støttestrømper + unngå salt. Syns jeg har lest her inne en gang at grønne druer skulle være mildt vanndrivende...men er ikke sikker...
tudeluuu Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Støttestrømper, kaldt fotbad, ananasjuice, fotmassage, masse vann, og ligge høyt med beina!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå