*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 5. juli 2007 #1 Del Skrevet 5. juli 2007 ...er snart 6 uker gravid.starter på jobb etter ferie 23 juli.Etter 3-4 år med prøving,er jeg nå livredd for & miste mitt lille barn.Ringte derfor til legen i dag & fikk time der torsdag 12 juli.Skal høre med henne om jeg kan få sykemelding til jeg er passert 3 mnd.Jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien i bærum kommune i 7,5 år nå...orker ikke tanken på alt stresset & mangel på folk...& ikke er de flinke til & tilrettelegge for gravide heller...er mye kvalm & veldig svimmel nå for tiden...orker ikke så mye heller Byttet fastlege for ikke lenge siden,så jeg kjenner henne ikke så veldig godt...syns hun virker litt streng & alvorlig....gruer meg skikkelig til & snakke med henne...tenk om hun sier NEI...du får ikke sykemelding?!...er det noen som har opplevd det?...Eller gruer jeg meg uten grunn tro...huff...hvorfor skal dette med sykemelding være så vanskelig ( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9766412-vanskelig-f%C3%A5-sykemelding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå