Gå til innhold

Flere som reagerer på varmen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så sliten og slapp av denne varmen. Jeg orker ikke gjøre noe hjemme for tiden. Skulle egentlig ha vaska og rydda litt, men er så slapp og trøtt. Sover en del, og kan føle meg helt fuktig når jeg våkner. Samtidig har jeg allergi, så jeg nyser og nyser. Våkner på natta, og får ikke sove. Skulle egentlig vært ute å gått turer, som legen min sa jeg burde.

 

Flere som reagerer på varmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei men jeg reagerer på all regnet. det regner og regner og regner. godt jeg ikke har begynnt ferien min enda. her er det jo vann i flere kjellere i området. godt jeg bor litt oppi høyden. Ønsker meg sol og varme til ferien min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Det er ikke noe varme her i Oslo, bare regn og grått vær, men jeg føler meg skikkelig trøtt og tiltaksløs allikevel.. Blir spennende å se hvordan det blir å reise til Texas om en uke der det er opp i mot 40 grader, uff, hjelpe meg, kommer sikkert bare til å ligge i bassenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Her er 30 grader i skyggen og vindstille :( Helt forferdelig... Send litt regn nordover da jenter!!!! Må snart få puste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se bilder av flommen, så er nok bedre med denne varmen da ja. Men bare så slitsomt for tiden. Jeg som bruker å være så glad i sola. Har prøvd å ut å sole den bleike kroppen min, men bli sittende i 10 minutter, og da klarer jeg ikke sitte lengre. Blir nok ikke like brun i sommer.

 

Så flott barnll! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig nok, men i Bergen er det varmt og sol som kommer og går fremdeles ;) eneste eg merker til varmen er egentlig at det er vanskeligere å få sove gjennom hele natten, våkner opp og er veldig varm. Sånn sett er jo vi i 1.trimester heldige, for når tiden kommer når vi blir veldig store, trenger vi ihvertfall ikke bekymre oss for at det blir for varmt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så varmt her oppe i nord, så ja jeg reagerer på varmen. Klarer ikke være mer ute i dag. Fikk planta litt i hagen, men nå holder jeg meg i skyggen. Men kan vel ikke klage. Vi er vel ikke kjent for å ha det så varmt her nord.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...