Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Oppdaget nå i dusjen at jeg MÅ ha fått en hemoride.. Det er i allefall en ting som "henger" ut av rompa. Først tenkte jeg å dra den bort, men fant fort ut at det kom til å gjøre vondt verre.. Kan de forsvinne av seg selv? Eller må jeg behandle det? kan jeg bruke hemoridekrem/salve selv om jeg ikke er helt sikker på at det er en hemoride? Er det farlig å ha?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Det er ikkje farlig å ha,men kan være veldig ubehagelig.... Eg hadde en del hemorider etter min første fødsel. Noen gode råd : Vask deg godt etter at du har vert på do, gjerne med grønnsåpe, sitt med stumpen i grønnsåpevann om kvelden og smør deg deretter med alcosanal...det er ikke farlig å bruke kremen dersom det viser seg at det ikke er hemorider,men det høres ut som at det er det du har fått.
Gjest Lenchen Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Åh, herregud... stakkars deg. Henger de ut rumpa? Jeg tror jeg hadde besvimt.. Ring til legen din å hør. Det er nok ikke farlig nei, men sikkert ikke noe morsomt å ha..
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Signerer med nick jeg,for dette er ikke noe å være flau over,det kan skje mange gravide. Jeg fikk det da jeg fødte vesla. Trodde jeg i utgangspunktet bare hadde veldig vondt i baken da jeg skulle på do dagen etter jeg fødte,men jeg klarte ikke noenting. Skjønte da hva det var, fikk en salve fra en sykepleier som jeg smørte på..vips så var den borte! Eller borte og borte..trukket seg inn igjen hvertfall. Husker ikke hva salven het,men du får den reseptfritt på apoteket. Måtte ha det i vinter igjen da dumme meg satt ute i snøen i 2 timer og lekte :/ Kan være veldig vondt når det står på. Vet min mor er veldig plaget med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå