nattinatt Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har spurt så mange ganger om det same,spurt deg, og andre,ang om du ser ein liten til på oss.Veit at hadde me gått inn for det,så hadde det blitt ein til.Men det er vel mest meg som er att og fram ang det om å få ein til.I det siste har eg vel vært lenger vekk frå det igjen, om å ville ha ein til.Og så lenge som at eg ikkje er i jobb,men går på skule,og får attføringspenger, så er det heller ikkje øk mulig. Og så lurte eg på om du ser at eg starter i jobb,eller praksis til hausten? Eg er født 04.05.68, og mannen er født 13.05.65 Og så må du berre spørre meg igjen.Ha ein fin sommer Stor klem frå meg
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Heisann:-o) Ja jeg husker at du spurte meg engang om jeg kunne se på deg! Skal se på deg igjen jeg:) Jeg ser en liten en til på dere men det er en stund til altså, får ikke opp dato man dreie seg om 2009-2010-en graviditet da. Hva har andre spådd den ang dette da? Det første jeg fikk opp var at du starter i jobb til høsten... kan nesten virke som du egentlig helst vil starte i praksis?? Men at du og heller litt mot jobb pga økonomi..? Gi meg gjerne tilbakemelding på dette om du vil:) er greit for meg siden jeg er litt usikker i spåinga mi fortida! KLem til deg oxo!
nattinatt Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Hallo Og tusen takk for at du såg på meg. For meg virker dette veldig sannsynlig,ut frå det eg tenker sjølv og. Tidligere har eg blitt spådd graviditet rundt på denne tid,men eg er kome meir vekk frå det no,er det å få jobb etter skulen eg tenker mest på no.Har vore heime bortsett frå eit halvt år no etter minsten vart fødd,for snart tre år sidan,så eg kjenner på det at eg har lyst i jobb snart.Og det du seier ang jobb og prakss stemmer hilt, så du trenger slett ikkje være usikker på spåinga di, du beskriver det akkurat slik det er!!Ja,den jobben som eg har vore på intervju på,er jobb med vaksne,mens utd mi går på barn og ungdom opp til 20 år.Og då er det gjerne snakk om at eg må ha praksis utenom jobben,i stedet for å kunne få det i jobben.Og då ser det ut som at eg må ha perm uten løn for det og,pluss skuleveker,og eksamener. Og får eg fast jobb, så detter nok attføringa,og støtta då vekk,og dermed ingen utbet når eg må ha fri.Så det du ser stemmer nok heilt.Eg hadde nok håpa på å kunne få eit år perm frå jobben om eg får den,mens eg går ferdig skulen,eller tatt dager " på laust",som går an med attføring.Ja ja,det vil vise seg kva som skjer.Er veldig spent.Men du,om eg får ein til,attpåklatt såpass seint,er passert 40, ser du om eg og eldste får på likt då? Om ho held ilag med han ho er med no.Ho er født 22.01.91,klem igjen til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå