Gkm1 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Heisann alle sammen. Nå har jeg vært inne i dette forumet en tid, men fant ikke denne linken før nå Har ei venninne som "ser" mer enn oss andre og hun har heldigvis fortalt meg at alt vil gå bra denne gangen! (har hatt en MA og vi har prøvd i 4 år) Det hun derimot ikke vil si er hvor mange som er i magen min og når jeg føder... Vet at jeg ikke får på termin for der røpet hun seg, men når? Hadde vært gøy å høre fra dere andre klarsynte ang dette Er mest bare glad for at alt kommer til å gå bra, men man blir jo fryktelig nyskjerrig når ting blir hengende i luften..... På forhånd takk for svar
Gkm1 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2007 ojsann datoer... meg 060871 og min mann 280469 Takk igjen
Gkm1 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg engang prøvde å få svar her.... Tydeligvis endel som "kan" svare, men ingen som gjør det... Hvorfor ikke like godt legge ned hele spå/horoskop tråden når den ikke fungerer? Blir jo bare en masse dytting av samme tråder her!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 hvis du legger ut termindato er det lettere å ta utgangspungt i denne for å se om fødsel blir nært denne....eller før... fikk opp gutt...i ildtegn......alt vil gå bra.....og det blir enten rask fødsel eller kommer litt før termin.....men ingenting indikerer at det blir for tidlig i form av komplikasjoner eller noe sånt....alt ser bra ut...
Gkm1 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2007 Å.... Tusen milioner takk for svar Nå ble jeg kjempeglad Terminen er 26 februar, men så lenge alt er bra og alt går bra må h*n gjerne komme både før og etter den tid Igjen tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå