Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen.

Nå har jeg vært inne i dette forumet en tid, men fant ikke denne linken før nå:) Har ei venninne som "ser" mer enn oss andre og hun har heldigvis fortalt meg at alt vil gå bra denne gangen! (har hatt en MA og vi har prøvd i 4 år)

Det hun derimot ikke vil si er hvor mange som er i magen min og når jeg føder... Vet at jeg ikke får på termin for der røpet hun seg, men når? Hadde vært gøy å høre fra dere andre klarsynte ang dette :) Er mest bare glad for at alt kommer til å gå bra, men man blir jo fryktelig nyskjerrig når ting blir hengende i luften.....

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojsann datoer... meg 060871 og min mann 280469

Takk igjen :)

Skrevet

Ingen som har lyst å fortelle meg? :'-(

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg engang prøvde å få svar her.... Tydeligvis endel som "kan" svare, men ingen som gjør det... Hvorfor ikke like godt legge ned hele spå/horoskop tråden når den ikke fungerer? Blir jo bare en masse dytting av samme tråder her!

Skrevet

hvis du legger ut termindato er det lettere å ta utgangspungt i denne for å se om fødsel blir nært denne....eller før...

fikk opp gutt...i ildtegn......alt vil gå bra.....og det blir enten rask fødsel eller kommer litt før termin.....men ingenting indikerer at det blir for tidlig i form av komplikasjoner eller noe sånt....alt ser bra ut...

Skrevet

Å.... Tusen milioner takk for svar :) Nå ble jeg kjempeglad :D Terminen er 26 februar, men så lenge alt er bra og alt går bra må h*n gjerne komme både før og etter den tid :)

Igjen tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...