mamma'n til bitteliten Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har hatt en hvit prikk på puppen over lengre tid nå, uten at det har plaget meg. Forrige uke fikk jeg derimot intense smerter (stikking) i det brystet en stund etter amming. Etter å ha lest en del her inne fant jeg ut at det må ha vært ei melkeblemme. Jeg har ikke hatt noen kuler i brystet eller følt at jeg ikke har fått tømt det, men fulgte likevel "oppskriften" jeg fant her inne uten det store hellet. Prikken kom tilbake, og smertene vedvarer. Tenkte så at det kan være sopp. Brystvorten ser helt som vanlig ut (utenom prikken), og jeg er ikke spesielt sår og har ikke vondt under amming. Babyen har ikke tegn til trøske. Gikk til lege som heller ikke mente jeg hadde sopp. Har prøvd med Canesten ei stund. Jeg hadde plutselig et døgn uten smerter, så kom de tilbake igjen. Jeg prøvde melkeblemme-oppskriften en gang til, og det kom melk ut, men prikken er der fremdeles ... og jeg har vondt. Er nøye med hygiene og sårstell. Dere som kan dette ... hva tror dere det er? Sopp? Tett melkegang? Det gjør bare så innmari vondt en times tid etter amming at NOE må det være ... What to do? Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå