Sognemor Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 I går var eg på ultralyd igjen,kjempekjekt å sjå desse to fine babyane. Fekk kjempefint 3D bilete av den eine,men den andre var ikkje så fotogen. Legen meinte at det var to gutar der inne,og med to frå før blir det ein guttekvartett i oktober!!Får litt å stri med...men så supert å sjå to flotte ungar inne i magen!Han var litt usikker på den eine "guten"..for den prøvde veldig på å gøyme utstyret sitt..snakka først om at han såg tre strek..nokon som veit kva strek det der snakk om?Så sa han at han meinte han såg noko mellom beina som tyda på gutt. Eg hadde no drøymt om ei jente,men det viktigaste er no at dei såg friske og fine ut og like tunge,ca 600 gr(veke 23+4).Gler meg allereie til neste ultralyd om fire veker!
Bentus Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer med 2 gutter )Hadde så lyst på ei jente jeg også,men det ble 2 gutter.Men kan jo prøve igjen om jeg tar sjangsen.Kan jo bli tvillinger igjen.Men som du sier så er jo det viktigste at de er friske og fine:o)Du kan jo komme deg over til tvillingforumet dobbel glede også.Der er det mange erfarne tvillingmammaer hvis du har spørsmål.Lykke til videre i svangerskapet ihvertfall.Du har mye og glede deg til:o)
bodilnf Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer! Jeg skal også ha tvillinggutter, 100 dager til termin nå. De tre strekene er det man ser av underlivet til jenter på den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå