therese 72 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 For 9 år siden fikk vi ei jente... helt uten å planlegge.. ingen bekymringer .... 2 år etter ville vi ha en liten engel til.... men.... Dette ble ikke bare enkelt. Etter 5 år og 5 sa og 3 halvgåtte svangerskap som ente galt, har vi endelig fått vår andre prinsesse. Det som ser ut til å være vårt "problem" er at vi ikke kan få guttebarn. Vi har aldri villet vite kjønn når jeg har vært gravid... men så hørte jeg om ei dame som ikke kunne få jentebarn. Kanskje det er noe sånt med oss også, tenkte jeg. Etter dette var det det viktigste å få svar på så fort jeg blei gravid. Etter 5 ganger med guttefoster (som endte galt)... blei det ei jente... denne gangen bare viste jeg at DETTE VIL GÅ BRA. Jeg var på ultralyd i uke 10 (hos en speisialist på st. olavsklinikken i T. hjem spesialist i tidlig fosterdiagnostikk). Alt gikk kjempe fint... DET ER EN SLITSOM FASE MENS ALT STÅR PÅ.... LIVET ER IKKE RETTFERDIG.... MEN Husk at det finnes mange andre alternativer... VI HADDE SATT OSS PÅ ADOPSJONSLISTE, TANKE OM FOSTERFORELDRE.. FOR VI VILLE HA FLERE BARN. (VI KKOMMER TIL Å HENTE EN LITEN GUTT ELLER JENTE FRA COLOMBIA NÅR VI FÅR TILDELIG OM NOEN MND.. ... )VI GLEDER OSS OVER DET VI HAR OG FÅR OM NOEN MND. DET ER IKKE BESTANDIG LETT Å HOLDE HODE OPPE RUNDT ALLE MAGER... HUSK AT DET VIL GÅ BRA TIL SLUTT UANSETT LØSNING...LYKKE TIL
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Takk for en trist, men samtidig fin og oppløftende historie :-) Godt det gikk bra til slutt og at dere fant ut av hvorfor ting gikk som det gikk. Ps. Rart hvordan bokstaver virker... Fikk virkelig inntrykk av at du ROPTE den siste delen av historien, men det var kanskje meningen...? :-)
evigoptimist Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Flott at du klarte det til slutt! Jeg har også mistet mange ganger, men vet at det ikke har med kjønn å gjøre - desverre...har en gutt og ei jente - og vet at jeg iallefall har mistet både gutter og jenter...uten at noen finner en årsak. Har fått høre at det sannsynligvis er mange ulike grunner til at jeg har mistet - og at tilfeldighetene har gjort at jeg har vært så "uheldig"... MEN, jeg har ikke gitt meg enda!!! Nå sliter jeg med å bli gravid...men SKAL klare det også!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har tenkt dette selv, og så leser jeg dette!!! Vi har ett 'gutteproblem' på min side. Vi har mange psykisk utviklingshemmede i slekta samt gutter som dør i krybbedød. Vi er mest jenter som du skjønner. Mamma mista engutt, søstern mista en gutt... og på mannen sin side er de bare gutter, de er 5 brødre, og han har bare guttesøskenbarn...så jeg har alltid tenkt at vi får gutter... jeg leter veldig etter svar og har mange teorier, men denne har jeg hatt som magefølelse. kansje dette er tilfellet hos meg og? Og de jeg har mista har vært gutter? Er det noen måte jeg kan finne dette ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå