Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 hei hei.. hadde en SA i uke 7, det er nå en uke siden jeg var på utskraping.. jeg blødde bare første dagen, så i hade sex etter 3 dager.. men nå synes jeg at utfloden min lukter rart,,, litt surt.. (beklager detaljene) kan det være infeksjon? hvordan merker man det egentlig? jeg har også magesmerter.. men det er bare av og til.... og varer ikke lenge om gangen.. vist noen vet noe om dette hadde jeg blitt veeeeldi glad for svar:)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Etter min MA i uke 18, fikk jeg beksjed om å ikke ha sex før etter 14 dager pga infeksjonsfaren. Hadde også blødninger i 14 dager. Men det er mulig det er annerledes når man har SA såpass mye tidligere. Men jeg ville kontaktet lege siden du både har sur lukt og smerter. Det lukter forresten rart fra underlivet (urinen) hvis man har spist asparges dagen før.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg var til utskrapning i går. Fikk da litt info om infeksjon og fikk inntrykk av at det skulle følge temmelig sterke magesmerter med infeksjonen... Men det skader jo sikkert ikke å ta en tur til legen heller da? Jeg var på ullevål, og de var veldig på at jeg ikke måtte være redd for å kontakte dem hvis det skulle være noe som helst... Vi kommer nok til å vente 2 uker med sexen vi da... For å være på den sikre siden. Men jeg savner å være så nær mannen min, spesielt da vi er så triste begge to. Håper du blir fort bra igjen! Klem
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 skulle nok ha ventet vi og, men nå hade vi ikke hatt sex på nesten 4 uker.. p.g.a jeg blødde så mye før jeg mistet,og hadde så vondt.. så det er ikke så lett å la vær liksom.. håper bare jeg blir gravid igjen like raskt denne gangen:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Jeg opplevde også rar lukt av utfloden etter utskrapning, men fikk bekreftet av lege at det ikke var tegn til infeksjon. Har også hørt at dersom man skulle være så uheldig å få infeksjon reagerer kroppen med feber og man blir syk. Når det gjeder når man kan ha sex etter abort er det delte meninger om dette. Legen min anbefalte meg å vente til jeg hadde fått mensen tilbake, men jeg har også hørt at det ikke trenger å være noen grunn til å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå