Gå til innhold

hvor mye går jeg opp i vekt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uhmm.. kommer jo ann på hvordan du er bygd det. Jeg er 1.78 høy,veide 58 kg da jeg ble på vei sist (ja tynn og høy,alt for høy forbrenning :S På slutten veide jeg 72 kg,men hadde ikke annet enn mage. Og den stakk rett ut,ikke ut på siden.

 

vet ikke om du spør av bekymring eller bare fordi du lurer. Men er det bekymring kan jeg verolige deg med at kiloene du legger på deg,går du av deg igjen. For noen krever det litt fysisk aktivitet.

 

Men husk en ting: IKKE tell kg når du går gravid. Det er hverken sunt for deg eller barnet hvis det blir slanking når magen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Man bør jo ikke legge på seg for mye i svangerskapet heller. Jeg la på meg for mye sist ( over 20 kg), og hadde lagt på meg litt på forhånd også pga røykeslutt. Jeg slet veldig med å bli kvitt kiloene etterpå, det tok flere år før jeg var nede i normal størrelse igjen. Jeg ble tungpustet og fikk høyt blodtrykk, så det er jo ikke bra da. Legene advarer mot det også pga at barna kan bli for store noe som kan føre til komplikasjoner under fødselen. Nå veier jeg 6 kg mindre enn jeg gjorde sist jeg var gravid, så jeg kommer til å være bevisst på hva jeg putter i meg denne gangen. Har ikke lyst til å legge på meg like mye.

 

Man bør passe på å spise sunt og variert, og kanskje unngå de største kaloribombene i hverdagen hvertfall.. Heller skeie ut i helgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...