Gå til innhold

Dårlig form :( klage innlegg hihi


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Og nå har det vart i flere dager. Smålig feber hele tida,ikke er enn 0,5 grad over normalen,men går og føler meg varm og kald hele tiden. Irriterende. Null krefter også.. og ikke rent lite jeg skulle gjort i huset heller.. Ååå "Nå skulle jeg gitt 100 000 for en tjener!!!!" -- qxl...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er flere som har det sånn:( føler jeg går bare i tåka og gidder ikke å gjøre noe. føler jeg ikke "gjør jobben min" her hjemme vis du skjønner hva jeg mener..... trett, uggen og dålig form heletiden....

vi her hjemme sier det ikke er noe sykdom å gå gravid (kanskje bare de 3 første månedene..hehehe) men jeg gleder meg til jeg blir litt bedre form og magen begynner og vises skikkelig, nå er det mersom bare en liten bulp helt nederst..hehehe.....

 

liker ikke og syte og klage,men en plass går grensa mi også..hihihi....

 

i mårest, med det samme jeg sto opp av senga så rant tårene over, vet ikke helt hvorfor, men er vel ganske sliten for tiden. gleder meg til helga nå, da skal jeg slappeav og kose meg skikkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Uff, ja jeg er også i dårlig form, kvalm, tiltaksløs og smådeprimert pga det elendige været ( typisk at det skulle bli sånn i ferien min), det er nesten som om jeg heller ville vært på jobb... Datteren min er hos pappaen sin i en mnd, og samboeren er i London med kamerater og jeg sitter da her alene og kjeder meg.. Lurer skikkelig på om jeg skal unne meg en tur til frisøren i dag, syns jeg fortjener det hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig å unne seg selv litt når alt ikke er fullt så lett. I dag gav jeg blanke f i unger og valp, stod opp og tok meg en gooood dusj før frokost og lufting. Ungene satt fint å så på tv mens valpen klarte å holde seg (til en forandring!).

 

Men det var deilig å kunne puste litt før hele dagen begynner. Alt går jo i et kjør etterpå.

 

Nå har jeg vasket gulver og ryddet noen skap,samlet masse papir-søppel og DET hjalp på humøret. Satte valpen ut en time,sendte sønnen til mannen min ned til nabo-guttene og parkerte minsta foran Peter pan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...