Nikitta Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Velkommen til å melde deg på til treff for januarmammaer. Magen har begynt å vokse og man tenker at det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere som har voksende mage :-) Vi er heldig som er i en sånn situasjon, og det blir koselig å dele denne gleden med flere.
hiboso Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg melder meg på treffet:-) Gleder meg til å bli kjent med flere som har termin i samme måned:-)
frk Nilsen Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hei :-) Jeg melder meg på treffet. Skal bli gøy å treffe andre med mage og termin i januar :-)
snurkelurke Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 godt mulig at jeg dukker opp hvis ikke jeg er på ferie.. er veldig nysgjerrig på hvordan andre mager ser ut nemlig! og hadde selvfølgelig vært koselig å møte andre i samme situasjon!
Karolini Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Heisann! Jeg vil også gjerne være med å bli kjent med flere i samme situasjon! Med forbehold om hvordan formen er den aktuelle dagen ;-)
Nikitta Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2007 Hei på dere! Nå har jeg laget en liste over de som har meldt seg på treffet som skal være på Egon Byporten 14. august kl. 18.00. Det er tatt med også de som har meldt seg på via Terminklubber. Dersom det er noen som står på lista men ikke kan komme eller om noen vil fremdeles melde seg på, så svar på dette innlegget. Her kommer lista: Nikitta hiboso Rosalille frk Nilsen snurkelurke (kanskje?) Karolini Knerten Maddy kløver Sannali Margaritter Dessa Svan81 tummy toddler moony groma80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå